محمدعلی حضرتی در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان مرحله نخست نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین شامل مجتمعهای خدمات رفاهی بین راهی، رستورانها، مراکز اقامتی و پذیرایی، واحدهای مستقر در عوارضیها، جایگاههای سوخت، نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی به صورت ویژه در سطح استان آغاز و تا پایان بهمن ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در همین راستا اعضای کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز بهداشت، اداره کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز همراه با نماینده انجمن حرفهای واحدهای پذیرایی استان از اوایل دی ماه فعالیت نظارتی خود را آغاز کرده و مواردی چون رعایت نکات بهداشتی، نحوه ارائه خدمات، کیفیت مواد غذایی و نرخ نامههای مصوب، سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها و پروانه بهره برداری توسط بازرسین مورد بررسی قرار میگیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی اذعان کرد: در این مرحله از بازدیدها ضمن ارائه راهنمائیهای لازم توسط بازرسین در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد میشود که عدم رفع نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین شده به تعطیلی یا پلمپ واحد منجر خواهد شد.
وی بیان کرد: به منظور بررسی رفع نواقص و معایب احتمالی مرحله دوم این بازدیدها از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 17فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
این مسئول اذعان کرد: هم استانیها و گردشگران عزیز در صورت مشاهده تخلف در این اماکن میتوانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شماره 33685024 و دفتر انجمن حرفهای واحدهای پذیرایی استان به شماره 33655988 تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002
دیدگاه ها