۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین کتاب «نماز صبح» رونمایی می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۵ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با اجلاس استانی نماز؛

کتاب «نماز صبح» رونمایی می‌شود

کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز رونمایی می‌شود.

کتاب «نماز صبح» رونمایی می‌شود
غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» و با حضور مسئولان و فعالان عرصه‌ی نماز، فردا یکشنبه 26 آذرماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین رونمایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، بهانه‌ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه‌ی خاطره‌نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از600 نفر از علاقمندان به دبیرخانه‌ی مسابقه ارایه شد.

این مسئول بیان کرد: پس از بررسی خاطرات ارسالی، 34 تن از نویسندگان بهترین خاطرات، انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع 70 خاطره‌ی برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کتاب نماز صبح مجموعه‌ی خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه‌ی انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود پرداختند.

وی عنوان کرد: در این کتاب علاوه بر عموم مردم، خاطرات بخشی از جامعه‌ی هدف، شامل بازماندگان شهدا و ایثارگران استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: کتاب نماز صبح توسط حسن شکیب‌زاده، تدوین و با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان