۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی" در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۳۴۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی و کشوری؛

کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی" در قزوین برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی" در قزوین برگزار شد.

کنگره ملی شهیده "رقیه رضایی" در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ کنگره ملی شهیده شاخص کشور "رقیه رضایی" پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین، نمایندگان استان در مجلس، فرماندهان انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: شهدا مسیری را طی کردند که منجر به ماندگاری و حفظ دستاوردهای انقلاب شد و باور ما این است که در مسیر آنها حرکت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: آرزوی شهدا حفظ آرمان‌های انقلاب بود و ما نیز برای ادامه راه آنها و تحقق آرزوی شهدا باید در این مسیر قدم برداریم.

این مسئول عنوان کرد: شهیده شاخص سال "رقیه رضایی" و 7 هزار شهید زن در کشور نزد خدای متعال سربلند هستند این عزیزان عاقبت بخیر شدند و ما نیز برای عاقبت بخیری و سعادتمندی خود باید از آنها الگو بگیریم.

در این مراسم وحید قاسمی اشعاری در وصف شهدای استان قرائت کرد و از تندیس، تمبر و کتاب احرام سرخ در معرفی شخصیت شهیده رقیه رضایی لایه، رونمایی شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده شهدا و 200 تن از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی از اثر« دختری که پروانه شد» تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان