۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین آزمون حفظ قرآن‌کریم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۳۱۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون حفظ قرآن‌کریم در قزوین برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور، پنجمین مرحله آزمون حفظ قرآن‌کریم در قزوین برگزار می‌شود.

آزمون حفظ قرآن‌کریم در قزوین برگزار می‌شود
حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری آزمون قرآن در قزوین اظهار کرد: آزمون کتبی این دوره به صورت همزمان در سراسر کشور راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه (28 بهمن ماه) در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی قزوین و محل‌های تعیین شده در سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که نمره نهایی آزمون مرحله دوم از مجموع بخش شفاهی و کتبی محاسبه می‌شود، شرکت کنندگان برای موفقیت در این آزمون بایستی حد نصاب نمره را کسب کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت گسترش کمی و کیفی حافظان در سراسر کشور بیان کرد: طرح ملی حفظ قرآن‌کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در حال اجرا است و برای ایجاد فضای معنوی و شکوفایی استعدادهای قرآنی به ویژه در بین نسل جوان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حفظ و قرائت مقدمه تدبر در قرآن کریم و تدبر نیز مقدمه عمل به این کتاب آسمانی خواهد بود لذا ما بایستی در جهت ترویج و گسترش فضای معنوی و قرآنی در سطح جامعه و بهره‌گیری از آموزه‌های این کتاب الهی تلاش خود را بیش از پیش دو چندان کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان