۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین اکران فیلم "یتیم خانه ایران" با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین
کد خبر: ۲۲۱۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۴ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه هنری صورت گرفت؛

اکران فیلم "یتیم خانه ایران" با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین

به همت حوزه هنری قزوین فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین اکران شد.

اکران فیلم "یتیم خانه ایران" با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، فیلم سینمایی«یتیم خانه ایران» به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی با حضور؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، همچنین جمعی از فعالان فرهنگی در سینما بهمن حوزه هنری قزوین به نمایش درآمد.

«یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می‌کند.

در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب‌الدین صادقی، حمید تاج دولتی، علی شادمان، بهارک صالح‌نیا، والا شهیری، بهار محمدپور، ایمان صفا، مهری آل آقا، ملیکا شعبان، محسن حسینی، اصغر حیدری، مصطفی بهشتی، محبوبه تقویت مجید معافی و تعداد دیگری از هنرمندان سینما و تئاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

بازیگران خارجی همچون برایان تورفه از انگلیس، کامرون چاپمن از انگلیس، برت جان کورن از هلند، پاول دیونی از انگلیس، جان اتول از ایرلند، توبی هیوز از انگلیس و کلوم کوتس از انگلیس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.

گفتنی است: این فیلم با همکاری مشترک حوزه هنری قزوین و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اکران شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان