۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین آیین تجلیل از دست‌اندرکاران مستند "محرم در محمدیه" برگزار شد
کد خبر: ۲۲۱۶۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان شهری؛

آیین تجلیل از دست‌اندرکاران مستند "محرم در محمدیه" برگزار شد

آیین تجلیل از دست‌اندرکاران مستند محرم در محمدیه با حضور مسئولان شهری در سالن شورای شهر محمدیه برگزار شد.

آیین تجلیل از دست‌اندرکاران مستند "محرم در محمدیه" برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، آیین تجلیل از دست‌اندرکاران مستند محرم در محمدیه شب گذشته(چهارشنبه) با حضور مسئولان شهری در سالن شورای شهر محمدیه برگزار شد.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه در این مراسم با تشکر از فعالان عرصه هنری، فرهنگی و اجتماعی این شهر اظهار کرد: از عواملی که با دلسوزی و نگاه خالصانه پیشنهاد تهیه مستند محرم در محمدیه را دادند و همچنین کسانیکه این شهر را به لحاظ مسائل فرهنگی و هنری در سطح استان مطرح می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: این کار باید در بخش‌های دیگر نیز انجام شود چراکه با توجه به توانمندی و پتانسیل بالای شهر محمدیه در بخش‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی می‌توان اقدامات برجسته‌ای را در حوزه‌های مختلف انجام داد که در سطح کشور و بین المللی مطرح شود.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: وظیفه داریم تا هنرمندان و ورزشکاران برتر را شناسایی، تشویق و حمایت کنیم چراکه این شهر در بخش‎های ورزشی دارای قابلیت‌های بالایی است به طوریکه بهترین مربی تکواندوی جهان از شهر محمدیه می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهر محمدیه در رشته‌های مختلف ورزشی، هنری، موسیقی و خوشنویسی گفت: شورای اسلامی شهر محمدیه نیز مکلف است تا به عنوان نهاد مردمی با شناسایی افراد موفق و مستعد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، زمینه تشویق و حمایت از آنها را فراهم کند که البته تاکنون به رسالت خود در این بخش عمل کرده است.

بهزادپور با تاکید بر تقدیر و حمایت از هنرمندان و ورزشکاران برجسته شهر گفت: شورای شهر و شهرداری تاکنون علی رغم تنگناها و کمبود منابع مالی که گریبانگیر همه دستگاه‌ها است در حد توان در این زمینه تلاش کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی شهرها وجود شهروندانی کوشا و فعال در حوزه‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی است که شهر محمدیه در این زمینه موقعیت مناسبی دارد.

این مسئول با تقدیر از مستند محرم در محمدیه بیان کرد: لازم است تا چنین کارهایی در سایر حوزه‌ها و موضوعات شهری انجام شود و مستندهایی پیرامون مباحث مختلف تهیه شود.

شهردار محمدیه در پایان گفت: امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها بیش از پیش شهرمان را در سطح کشور مطرح کند چراکه حق مردم شهر محمدیه است و باید تلاش کنیم تا این شهر از بخش خارج شده و شهرستان شود تا با ارتقاء جایگاه شهر محمدیه بیشتر توانمندی‌ها و برخورداری‌ها را در سطح کشور انتقال دهیم.

در ادامه این مراسم علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه اظهار کرد: علی‌رغم کمبود بودجه همچنان اقدامات فرهنگی شورا درحوزه‌های مختلف مذهبی، هنری و ورزشی در حال انجام است.
وی افزود: طی دو ماه گذشته مصوباتی در راستای کمک به مساجد، کانون‌های قرآنی، هیات‌های ورزشی و همچنین مساعدت ویژه‌ای به مجتمع نیایش محمدیه صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر محمدیه خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته با حضور در هیات‌های مذهبی آنها را مورد حمایت خود قرار داده‌ایم اما سال‌های اخیر به‌ دلیل تعداد بالای هیات‌ها در محمدیه و مهرگان نتوانسته‌ایم برخی از آنها را به شکل حضوری بازدید کنیم که امیدواریم این امر در سال آینده تحقق یابد.

وی در پایان با تشکر از عوامل تهیه مستند محرم در محمدیه گفت: مستند محرم یک سند ارزشمند برای تاریخ دینی محمدیه است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان