۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین عده‌ای در استان به دنبال ذائقه سازی غیرواقعی برای مردم هستند
کد خبر: ۲۱۷۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۱۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه قزوین:

عده‌ای در استان به دنبال ذائقه سازی غیرواقعی برای مردم هستند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: با در پیش رو داشتن انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در سال آینده، عده‌ای در استان با ارائه لیست‌های رنگارنگ در حوزه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی به دنبال ذائقه سازی برای مردم هستند.

عده‌ای در استان به دنبال ذائقه سازی غیرواقعی برای مردم هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان در دیدار صمیمانه اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که امشب در دفتر نمایندگی امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه سومین نشست تخصصی اصحاب رسانه در سال جاری است و امیدواریم به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: این مناسبت فرصت مناسبی شد تا با برگزاری نشست تخصصی اخلاق رسانه و بیعت مجدد با نماینده ولی فقیه در استان، از رهنمودهای شما برای طی طریق آتی استفاده کنیم و همچنین اصحاب رسانه نیز به لحاظ معنوی و بصیرتی بهره لازم را ببرند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جلسات متعددی را با اقشار مختلف جامعه داشتند که از جمله آن می‌توان به دیدار رهبری با مردم اصفهان در حسینیه امام خمینی(ره) اشاره کرد که در این جلسه مقام معظم رهبری مسیری را برای مردم و انقلاب ترسیم کرده و با بیان اهداف انقلاب، زمینه‌های لازم برای تحقق اهداف را عنوان کردند.

وی بیان کرد: رهبری هدف اصلی انقلاب را رسیدن به نقطه‌ای که به الگویی برای بشریت تبدیل شود، دانستند که این امر در حقیقت راهبردی برای انقلاب و آیندگان به شمار می‌آید.

سرباز عنوان کرد: الگو بودن باید هم در همه ابعاد معنوی، دینی و اخلاقی بوده و هم به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی باشد به عبارتی باید نظام را به شکلی اداره کرد که الگویی برای جهانیان باشد که در این راستا نیز رهبری وظایفی را برای نیل به این هدف مهم مشخص کردند.

پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد
وی با اشاره به بیانات رهبری اضافه کرد: عدم غفلت نسبت به نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب و عدم وادادگی در مقابل آنها از جمله وظایف است که باید نسبت بدان همت بگماریم زیرا وادادگی در مقابل دشمنان، دروازه همه آسیب‌های کشور است که در این راستا رسانه‌ها موظف هستند تا با تبیین مباحث و امور مختلف و بصیرت افزایی مانع تحقق اهداف دشمنان شوند.

سرباز با اشاره به نیازهای اساسی کشور بر اساس فرمایشات رهبری گفت: ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی تنها راهکار حل مشکلات کشور و رسیدن به رفاه مادی و معنوی است که یکی از راه‌های حصول آن، رجوع و مطالعه وصیتنامه امام راحل به عنوان یکی از مصادیق بارز نگاشته شده در مورد اصول انقلاب می‌باشد.

وی تصریح کرد: نیاز اصلی دیگر کشور، اقتصاد مقاومتی است و درخواست رهبری از مسئولان این است که فقط به آمار و ارقام کفایت نکنند بلکه طوری عمل کنند که مردم اقدامات مسئولان را در زندگی خود لمس کنند.
سرباز ادامه داد: رهبری، بصیرت سیاسی را نیاز دیگر امروز کشور بیان کردند ‌و نتیجه فقدان این بصیرت را مجذوب شدن نخبگان به چیزهایی دانستند که اصلا جاذبه‌ای ندارند.

این مسئول تاکید کرد: استحکام از درون یکی دیگر از مواردی است که باید در همه ابعاد حادث شود و متاسفانه در برخی مواقع شاهدیم کسانیکه اصلا توقعی از آنها نداریم سخنانی خلاف اصول و موازین انقلابی بر زبان می‌آورند.

وی راه حل اصلی برون رفت از مشکلات کنونی را براساس سخنان مقام رهبری، داشتن روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در این عرصه به توفیقات مطلوبی دست یابیم و مسئولان با روحیه انقلابی موجبات پیشرفت و توسعه روزافزون کشور را فراهم کنند.

سرباز با اشاره به اینکه پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: با در پیش رو داشتن انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در سال آینده، عده‌ای در استان با ارائه لیست‌های رنگارنگ در حوزه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی به دنبال ذائقه سازی برای مردم هستند.

وی تاکید کرد: امروز نباید با ایجاد فضاسازی کاذب برای مردم، آنها از نیازهای اصلی خود یعنی حوزه اقتصادی و معیشتی دور نگه داشته شوند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان عنوان کرد: ما اصحاب رسانه در ابتدا باید خودمان را بسازیم و در ادامه با کمک ابزار رسانه در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستاده و فرهنگسازی مناسبی در جامعه داشته باشیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان