۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین برگزیدگان قزوینی مسابقه کشوری کتابخوانی رضوی تقدیر می‌شوند
کد خبر: ۲۱۳۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

برگزیدگان قزوینی مسابقه کشوری کتابخوانی رضوی تقدیر می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: همزمان با جشن‌های دهه کرامت و در شب میلاد مبارک امام علی بن موسی الرضا(ع)، برگزیدگان قزوینی مسابقه کشوری کتابخوانی رضوی، هدایای خود را دریافت می‌کنند.

 برگزیدگان قزوینی مسابقه کشوری کتابخوانی رضوی تقدیر می‌شوند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مهدی رمضانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه‌ای که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته هشتمین گوهر تابناک امامت اظهار کرد: همزمان با جشن‌های دهه کرامت و در شب میلاد مبارک امام علی بن موسی الرضا(ع)، در جشنی که شنبه 23 مرداد ماه به همین مناسبت در بوستان الغدیر شهر قزوین برگزار می‌شود از برگزیدگان قزوینی مسابقه کشوری کتابخوانی رضوی تقدیر می‌شود.
وی افزود: این جشن با حضور هنرمندان مطرح کشور با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.
این مسئول در ادامه گفت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات در سه گروه کشوری، استانی و کتابدار و در دو بخش فردی و خانوادگی و در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده‌اند.
رمضانی اعلام کرد: استقبال خوب مردم استان از این دوره از مسابقات قابل توجه است که طی آن 1630 نفر در بخش فردی و 500 خانوار در بخش خانواگی این مسابقات مشارکت کردند.
وی اضافه کرد: شهرستان بویین زهرا، البرز، قزوین، تاکستان، آبیک و آوج به ترتیب در بخش فردی این مسابقه بیشترین شرکت کننده را داشته‌اند.
رمضانی ادامه داد: در بخش خانوادگی این مسابقات نیز قزوین، البرز، تاکستان، آوج، بویین زهرا و آبیک بیشترین آمار فرم های ارسالی را به خود اختصاص داده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع براساس میزان مشارکت عمومی در این مسابقه، شهرستان قزوین، البرز ، بویین زهرا ، تاکستان و آوج و آبیک بیشترین آمار مشارکت را داشتند.
رمضانی فعالیت خوب کتابخانه‌های روستایی و استقبال گسترده مردم از این مسابقه را نقطه قوت این اقدام عنوان کرد و افزود: حضور پررنگ اعضای کتابخانه‌های عمومی روستایی در این دوره از مسابقات بی‌نظیر بود.
وی افزود: حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی روستایی در فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری پرشور برنامه‌های مختلف دراین کتابخانه‌ها، دستاورد ارزشمندی برای ما به‌شمار می‌رود که زمینه ساز توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی برای مردم در تمامی مناطق خواهد بود.
رمضانی یادآور شد: همکاری و همراهی دستگاه‌های استان در برگزاری هرچه ‌باشکوه‌تر این دوره از مسابقات قابل تقدیر است که به جرات می‌توان گفت این مهم با تلاش بی وقفه کتابداران و حمایت سایر دستگاه‌ها با موفقیت انجام شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان