۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مرداد ارزیابی می شود
کد خبر: ۲۰۷۴۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۰ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مرداد ارزیابی می شود

فریدون همتی عنوان کرد: کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مردادماه سال جاری ارزیابی خواهد شود تا برنامه ها و کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و عملیاتی شود.

کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مرداد ارزیابی می شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، فریدون همتی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری برگزار شد بیان داشت: در پیگیری امور، اجرای برنامه ها و انجام فعالیت های مرتبط به حوزه اقتصاد مقاومتی باید تجدید نظر شود.
وی در ادامه افزود: کارنامه مدیران در اقتصاد مقاومتی تا پایان مردادماه سال جاری ارزیابی خواهد شود تا برنامه ها و کارها با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و عملیاتی شود.
این مسئول ادامه داد: متاسفانه موضوعی به دفعات در جلسات متعدد مطرح و نسبت به آن تصمیم می‌شود اما در مقام عمل و اجرا با مشکل مواجه شده که این موضوع نشان می دهد برخی از مدیران دچار روزمرگی شده و کارها به روال عادی پیش می رود درحالی که شرایط ویژه و فوق العاده است.
استاندار اظهار داشت: ادامه این روند قابل قبول نیست و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده باید کارها و برنامه ها با روحیه ارزشی،بسیجی و جهادی پیگیری شود.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نیازمند بازنگری جدی در روند کارها هستیم چون مردم از دولت کار می خواهند و اگر نارضایتی در جامعه بوجود بیاید مقصر اولیه و اصلی در این خصوص مدیران هستند فلذا نباید کارها در سازمان ها و ادارات قفل شود.
همتی با تاکید بر اینکه" از اصحاب رسانه و مدیران رسانه های جمعی انتظار داریم از مدیران پرسشگری و مطالبه گری کنند." خاطرنشان کرد: دستگاهها در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی باید گزارش عملکرد و اقوام و عمل دستگاه و سازمان تحت امر خود را در جهت پیشرفت و پیشبرد کارها ارائه کنند و معاونت های استانداری با کنترل و نظارت بر برنامه ها ،فعالیت ها و اقدامات،مصوبات را پیگیری کنند تا اجرایی شود.
وی اظهار داشت: هیچ بخشنامه ای در سطح استان قابل اجرانیست مگر اینکه در جهت رفع موانع تولید باشد و هراقدام یا تصمیمی که در دستگاهی اتخاذ ومنجر به کندی یا توقف فعالیت اقتصادی شود و به تولید لطمه بخورد به مفهوم ناکارآمد جلوه دادن نظام و مخالفت با رهبری،مردم و دولت تلقی خواهد شد و مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد..

اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به مدیرانی شجاع و جهادی نیاز دارد

استاندار افزود: شرایط کشور شرایط ویژه و فوق العاده است و در این فضا نیازمند مدیرانی هستیم که متناسب با این فضا و شرایط،شجاعت و جرات تصمیم گیری داشته باشند و سرمایه گذار و تولید کننده نباید دست خالی از سازمان برگردد و این باید به شعار اصلی دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل شود.
همتی گفت: همه ما در اقتصاد مقاومتی مسئولیت داریم و قوانین را هم باید متناسب با شرایط جدید تفسیر و همراه کرد.
وی افزود: بنده بعنوان نماینده عالی دولت در استان از مدیران حمایت خواهم کرد اما مدیران هم در قبال نظام، رهبری، شهدا ،مردم و رییس جمهور مسئولیت دارند و با شجاعت و عقلانیت باید کارها را پیش ببرند.
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: موفقیت یا عقب ماندگی هر جامعه ای محصول و نتیجه تفکر مدیران است فلذا باید به راه‌های جدیدی برای جذب سرمایه گذار خارجی بیاندیشیم و مدیرانی که جسارت و شجاعت در تصمیم گیری داشته باشند کارها پیش می‌رود مدیران ناموفق را معرفی خواهیم کرد.
وی گفت: صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید گزارش جامع و دقیقی از زنجیره و چرخه تولید که محصولی را تهیه و ارائه کنند تا بتوان در داخل نیاز حوزه تولید و صنعت را تامین کرد.
استاندار در پایان این جلسه بر ارتباط واحدهای تولیدی با حوزه دانش و شرکت‌های برجسته و موفق تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان