۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین مسابقات حفظ و قرائت قرآنی مرحله استانی در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۱۶۴۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی:

مسابقات حفظ و قرائت قرآنی مرحله استانی در قزوین آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در مرحله استانی در امامزاده حسین(ع) قزوین آغاز شد.

مسابقات حفظ و قرائت قرآنی مرحله استانی در قزوین آغاز شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در استان قزوین اظهارداشت : مرحله شهرستانی این مسابقات در دهه امامت برگزار شد و امروز مرحله استانی آغاز شده است.
نوروزی بیان کرد: در این دوره شش هزار و 500 نفر در دو مقطع شکوفه ها در زیر 16 سال و بزرگسالان بالای 16 سال برادران و خواهران شرکت کرده اند که در مدت دو روز با هم رقابت می کنند.
وی تصریح کرد: 270 نفر در مرحله شهرستانی انتخاب و به این مرحله راه یافتند که نفرات اول به رقابت های کشوری راه پیدا می کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: با توجه به رشد چشمگیر شرکت کنندگان این رقابتها شاهد ارتقاء سطح کمی، کیفی، فنی و داوری این رقابتها بودیم و از سطح گروه"ج" به گروه "ب" رسیده ایم.
قضاوت مسابقات توسط پنج داور بین المللی نوروزی اظهارداشت: تعداد پنج نفر قضاوت این مسابقات را برعهده دارند که سه نفر از استان و دو نفر بین المللی هستند.
این مسئول گفت: استادان حبیب زاده، جواد قلی پور در تجوید، مجید وفاپور در صوت، علیرضا نداف در لحن، بحرالعلوم در حسن حفظ و دکتر کیومرث حبیب زاده در بخش وقف و ابتداء داوری می کنند.
نوروزی یادآورشد: در بخش بانوان نیز مریم مطلبی، ناهید چراغی، صحاف، ملک ملک زاده و مهناز واقع داوران بخشهای مختلف هستند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان