۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی تعرفه مشاوره و خدمات روان‌شناختی در قزوین
کد خبر: ۱۶۴۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی قزوین خبر داد:

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی تعرفه مشاوره و خدمات روان‌شناختی در قزوین

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی نسبت به سال گذشته بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در قزوین افزایش یافته است.

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی تعرفه مشاوره و خدمات روان‌شناختی در قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، زهرا غلام‌رضایی با اشاره به اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی توسط سازمان بهزيستي كشور تعيين و به نهادهای مربوطه ابلاغ مي‌شود، اظهار داشت: تعرفه این خدمات در مراكز حضوري دولتي بین 8 تا 16 هزار تومان و خصوصي بین 18 تا 35 هزار تومان است.
وی با بیان اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی در مراكز حضوری دولتي نسبت به خصوصي متفاوت است،‌ بیان کرد: تعرفه‌هاي مراكز دولتي نسبت به خصوصي يك و سوم كمتر است.
این مسئول با اشاره به اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی در مراكز دولتي و خصوصي براساس مولفه‌های تعیین‌شده در سازمان بهزیستی کشور تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: این تعرفه‌ها از جمله بر حسب نوع مشاوره و نوع مدرك تحصيلي فرد مشاوره دهنده به متقاضیان متفاوت است.
غلام‌رضایی یادآور شد: مشاوره و خدمات روان‌شناختي اداره كل بهزيستي استان قزوين به صورت تلفنی با خط 1480 و حضوری در مركز مشاوره بخش دولتی و خصوصی ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه مشاوران متخصص مستقر در صداي خط مشاوره 1480 راهنمايي‌هاي اوليه پيرامون مشكل مربوطه به تماس‌گيرندگان ارائه مي‌دهند، عنوان کرد: این مشاوران در صورت تشخیص دريافت بيشتر متقاضیان به مشاوره آنان را به تايم بعدي ارجاع می‌دهند.
مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: در صورتی که فرد تماس‌گیرنده نیاز به مداخلات درماني، روان‌درماني و دارو درماني داشته باشد مشاوران یاد شده آنان را به مركز مشاوره دولتی ارجاع می‌دهند.
غلام‌رضایی با اشاره به اینکه مركز مشاوره دولتی زير نظارت اداره كل بهزيستي استان قزوين فعالیت می‌کند، اذعان داشت: مشاوران متخصص مستقر در این مرکز در صورت نياز مراجعه افراد مراجعه‌کننده به مداخلات درماني تخصصي، آنان را به مراكز حضوری مشاوره خصوصی ارجاع می‌دهند.
مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین ابراز داشت: آحاد جامعه به دليل فعاليت صداي مشاوره 1480 از سال‌هاي گذشته بيشتر با آن آشنا هستند و در صورت نياز با اين خط تماس مي‌گيرند.
وی با بیان اینکه اداره كل بهزيستي استان قزوين در موسسه‌هاي آموزشي و اداره‌ها از طريق پوسترهاي تبليغاتي صداي مشاوره 1480 را به مردم معرفي مي‌كند، اضافه کرد: همچنين این اداره کل بنرهاي تبليغاتي خط یاد شده را در راستای آشنایی بیشتر جامعه هدف در شهر نصب مي‌كند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان