۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین راهنمایان گردشگری استان قزوین دارای انجمن شدند
کد خبر: ۱۶۲۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل میراث فرهنگی قزوین:

راهنمایان گردشگری استان قزوین دارای انجمن شدند

برای نخستین بار راهنمایان گردشگری استان قزوین با برگزاری انتخابات هیات مدیره، انجمن راهنمایان گردشگری را در قزوین پویا می‌کنند.

راهنمایان گردشگری استان قزوین دارای انجمن شدند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی قزوین، حمیدرضا قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشرفت جوامع در دنیا ارتباطات گروهی جایگزین ارتباطات فردی شده و باید برنامه‌های توسعه بر اساس عقل و خرد جمعی اداره گردد.
به همین جهت نقش و جایگاه تشکل‌ها در توسعه فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی به خوبی قابل تشخیص بوده و باید برای رسیدن به اهداف سازمانی از این تشکل‌ها و انجمن‌ها بهره برداری نمود.
قاسمی با اشاره به نقش انجمن‌ها در حل مسائل مربوط به یک صنف خاص افزود: حدود دو قرن است که تشکل‌های غیرسیاسی و حرفه‌ای به عنوان رویکردی که بتواند کوشش‌ها و تلاش‌های صاحبان یک حرفه را نظم دهد و توانایی‌های آنان را سامان بخشد و در نهایت نیروی جامعه را برای مقصود و هدفی مشخص به حرکت در آورد مطرح بوده و جای خرسندی است که راهنمایان گردشگری استان قزوین نیز با همراهی هم به تشکیل انجمن صنفی پرداختند.
وی همچنین اظهار داشت: اولین دوره انتخابات هیات مدیره راهنمایان که با حضور مسئولان و نمایندگانی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، تعاون، کار و امور اجتماعی استان برگزار و با 44 نفرشرکت گننده، از بین هشت نفر نامزد انتخابی، سه نفر برای مدت سه سال انتخاب شدند .
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: محمد شعبانی، آرمین آچاک، فریده افشار به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و لیدا علی نژاد به عنوان بازرس و حبیب ا.
.
منافیان و محسن طاهر پوران اعضاء عدالبدل هیات مدیره و مریم موسوی نیز به عنوان عضو عدل بدل بازرسین انتخاب شدند.
قاسمی در ادامه یادآور شد: عمده فعالیت‌های هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری ارتقاء وضعیت شغلی راهنمایان و تلاش در جهت پیشرفت صنعت گردشگری در استان خواهد بود که بر اساس برنامه‌ریزهای به عمل آمده جهت افزایش توان علمی و تخصصی راهنمایان، دوره های آموزشی برگزار و همکاری‌های مستمر برای تداوم و پیشرفت این انجمن نیزادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است: انتخابات این انجمن در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو برگزار گردید و علاقه مندان می توانند برای آشنایی با فعالیت های انجمن صنفی راهنمایان گردشگری به آدرس اینترنتی qaztga@yahoo.
com مراجعه فرمایند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان