۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین بیانیه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۱۶۲۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان؛

بیانیه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به مناسبت هفته بسیج

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با صدور بیانیه ای، با تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان و گرامیداشت یاد شهدای بسیج، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد گرانقدر بسیج مستضعفان را گرامی داشت.

بیانیه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به مناسبت هفته بسیج
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، این کل با با صدور بیانیه ای، با تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان و گرامیداشت یاد شهدای بسیج، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد گرانقدر بسیج مستضعفان را گرامی داشت.
در این بیانیه با گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان دریا دل در عرصه های مختلف دفاع مقدس و سازندگی خاطرنشان شده است: بسیج سمبل اقتدار و عزت نظام اسلامی است و بسیجی بودن امروز یک افتخار است و افتخار آفرینان دیروز همچنان سنگر داران مبارزه با تهاجم فرهنگی و برافراشته کردن پرچم عزت، غیرت و سربلندی ملت ایران در عرصه های دانش و فناوری و سازندگی هستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: اگرجانفشانی های جوانان بسیجی این مرز و بوم نبود، امروز ما شاهد پیروزی های ملت قهرمان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی به ویژه حقوق هسته ای ملت ایران در جهان نبودیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان