۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین سعدالسلطنه رتبه نخست گردشگری قزوین را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۱۶۰۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

سعدالسلطنه رتبه نخست گردشگری قزوین را به خود اختصاص داد

شهردار قزوین گفت: مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه با ۱۰۵ هزار بازدیدکننده، رتبه نخست گردشگری قزوین را به خود اختصاص داد.

سعدالسلطنه رتبه نخست گردشگری قزوین را به خود اختصاص داد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مسعود نصرتی، شهردار قزوین در آیین اختتامیه "پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز" که ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با حرکت رو به رشد، هر سال کامل‌تر از سال قبل برگزار می‌شود که این تداوم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: با مراجعه به تاریخچه ذهنی خود متوجه می‌شویم در حدود 10 تا 15 سال پیش یک روز به عید، بازار قزوین تعطیل و خیابانها خلوت می‌شد اما هم‌اکنون با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، شاهد حضور 105 هزار بازدیدکننده رسمی از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه هستیم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ابزارهای تبلیغاتی از جمله ابر بیلبورد نصب شده در اتوبان به عنوان بزرگ‌ترین بیلبورد کشوری، برای معرفی موضوعات متنوع استفاده می‌شود تا با ایجاد ذهنیت در مسافران گذری نسبت به جاذبه‌های گردشگری، استان قزوین در سال‌های آتی مقصد گردشگری آنها شود.

وی اضافه کرد: همه اقدامات در راستای معرفی قزوین به عنوان مقصد گردشگری انجام شد چراکه این شهر با داشتن ظرفیت‌های مطلوب، آمادگی تولید و خلق ثروت و بستری مهیا برای هم استانی‌های عزیز می‌باشد.

نصرتی با بیان اینکه ما متولی گردشگری نیستیم بلکه صاحب گردشگری هستیم، تصریح کرد: شهرداری قزوین به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه گذار حوزه گردشگری فاصله زیادی با سایر سرمایه گذاران این حوزه دارد.

وی تصریح کرد: ما از این سرمایه گذاری دفاع می‌کنیم و باید در این عرصه به موفقیت چشم گیری نائل آییم که در این صورت سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز در این حوزه موفق خواهند شد.

شهردار قزوین ادامه داد: جشنواره بازی و اسباب بازی در کاروانسرای سعدالسلطنه یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، استانداری و همه دستگاه‌های اجرایی با تدبیر استاندار محترم مبنی بر اولویت قرار دادن موضوع گردشگری در این زمینه همت کردند.

وی اضافه کرد: نخستین رتبه جذب گردشگران استان با 105 هزار گردشگر به سرای سعدالسطنه اختصاص یافت که این مجموعه به عنوان اثری فاخر همچنین برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی در این مکان با جذب گردشگر، شرایطی را فراهم می‌کند تا بازدیدکنندگان از سایر مکان‌های تاریخی استان نیز دیدن کنند.

شهردار قزوین تاکید کرد: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده تلاش می‌کنیم تا با رفع غفلت‌ها و کوتاهی‌های صورت گرفته همچنین تکمیل زیرساخت‌ها در سال 95، با اقتدار جاذب گردشگران باشیم تا قزوین جزء 5 شهر نخست گردشگری کشور شود.
انتهای پیام/7003







دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان