۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین رضایت ۹۰ درصدی بازدیدکنندگان از جشنواره بازی و اسباب بازی
کد خبر: ۱۶۰۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مطرح کرد

رضایت ۹۰ درصدی بازدیدکنندگان از جشنواره بازی و اسباب بازی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: میزان رضایت بازدیدکنندگان از جشنواره بازی و اسباب بازی با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته به ۹۰ درصد رسید.

رضایت ۹۰ درصدی بازدیدکنندگان از جشنواره بازی و اسباب بازی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، آیین اختتامیه "پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز" پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی کشور در نوروز لقب گرفته و با این عنوان و وسعت در کشور بی‌نظیر است.

ارائه 50 بازی بومی و محلی در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: معرفی قزوین در سطح ملی و بین‌المللی، احیاء و ترویج بازی‌های بومی و محلی در میان کودکان امروز و ایجاد دغدغه در خصوص انتخاب اسباب بازی‌های مناسب برای کودکان و تشریح آسیب‌های بازی رایانه‌ای جدید برای والدین از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: معرفی مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه به عنوان افتخارات معماری گذشته و بخش از نماد و هویت قزوین به شهروندان و سایر هم میهنان برای ما بسیار حائز اهمیت بود.

وزیری نژاد عنوان کرد: معرفی قزوین در صدر اهداف شورای شهر و شهرداری قرار دارد تا این شهر در کشور و در میان سایر گردشگران بین المللی شناخته شود که در این راستا راه طولانی اما دارای مسیری روشن و مشخص است.

وی تصریح کرد: جشنواره پنجم با 4 ماه برنامه‌ریزی با مشارکت و همکاری 20 دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده بیان کرد: حضور 10 استان همچون تهران، البرز، مرکزی، اصفهان، ایلام، خوزستان، اردبیل و گیلان و به نمایش گذاشتن اسباب بازی 54 کشور دنیا در جشنواره بازی و اسباب بازی از جمله اقدامات مهم فرهنگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عروسک‌های نواحی مختلف ایران در معرض دید علاقمندان گذاشته شد و قریب 50 برنامه جنگی در قالب استیج در مدت 10 روز با حضور هنرمندان سرشناسی همچون عمو قناد و روشن پژوه اجرا شد.

کمبود پارکینگ با 62 درصد پایین‌ترین درصد رضایت مخاطبان از جشنواره
وزیری نژاد با ارائه 50 بازی بومی و محلی در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین گفت: 90 غرفه علمی، آموزشی، بازی و سرگرمی در این جشنواره برپا شد همچنین غرفه‌هایی برای آموزش مهارت‌های زندگی در دستور کار قرار داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: در حدود یک هزار مترمربع از جشنواره به فضای فروشگاهی اختصاص داشت و علی رغم شرایط نامناسب جوی در ایام نوروز، این جشنواره با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح همچنان با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی نظرات مردمی در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی خاطرنشان کرد: میزان رضایت بازدیدکنندگان از جشنواره با 14 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 90 درصد در سال جاری رسید که شاد بودن فضای جشنواره با 96 درصد بالاترین میزان رضایت و کمبود پارکینگ با 62 درصد پایین‌ترین درصد رضایت مخاطبان را به خود اختصاص داد.

وزیری نژاد در پایان عنوان کرد: ترکیب مخاطبان جشنواره شامل 60 درصد از استان قزوین و 40 درصد مربوط به گردشگران خارج از استان بود.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان