۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین امسال حضور پر رنگ تری در برنامه های اقتصادی خواهیم داشت
کد خبر: ۱۵۶۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان اوقاف استان:

امسال حضور پر رنگ تری در برنامه های اقتصادی خواهیم داشت

حجت الاسلام نوروزی در جلسه نشست خبری این سازمان گفت: از امسال به جز برنامه های فرهنگی در زمینه فعالیت های اقتصادی نیاز حضور پر رنگ تری خواهیم داشت.

امسال حضور پر رنگ تری در برنامه های اقتصادی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین، نشست خبری سازمان  اوقاف و امور خیریه قزوین صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

در این نشست که مسوولین این سازمان حضور داشتند، مدیرکل اوقاف به ارائه برنامه های ویژه فرهنگی و اقتصادی سازمان اوقاف پرداخت و آنها را در بخش های مختلف تشریح کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه از امسال به جز برنامه های فرهنگی در زمینه فعالیت های اقتصادی نیاز حضور پر رنگ تری خواهیم داشت،اظهار کرد: اولین برنامه سازمان، طرح آرامش بهاری بود که در فصل بهار برگزار شد و شامل ایستگاه های مشاوره، ارائه بسته های فرهنگی و انجام عقد در بقاع متبرکه سراسر استان بود.
همچنین برنامه سال تحویل را نیز در امامزاده حسین(ع) داشتیم.

وی افزود: سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود و به دلیل تاکیدات رهبری که توصیه داشتند فاطمیه را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم صورت گرفت.

حجت الاسلام نوروزی یادآور شد: برنامه هایی چون، تربیت حافظان قرآن، جشن پیوند آسمانی و تزئین اتاق عقد، برنامه بصیرت عاشورایی و برگزاری مسابقات قرآنی در تمامی سطوح که برخی از شرکت کنندگان به مسابقات بین المللی راه پیدا کردند و حائز رتبه شدند؛ از جمله اقدامات سازمان اوقاف می باشد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان