۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین معاونان مرکز بهداشت و اداره کل نوسازی استان با هم دیدار کردند
کد خبر: ۱۵۵۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با موضوع پیشگیری از حوادث در مدارس؛

معاونان مرکز بهداشت و اداره کل نوسازی استان با هم دیدار کردند

دکتر اسماعیل کلهر معاون فنی مرکز بهداشت استان قزوین و عسگر علی جوانبخت معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سازمان آموزش و پرورش، در نشستی با موضوع پیشگیری از حوادث در مدارس استان با هم دیدار و تبادل نظر کردند.

معاونان مرکز بهداشت و اداره کل نوسازی استان با هم دیدار کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این نشست که روز 20 آبان 1392 با حضور تعدادی از کارشناسان هر دو سازمان برگزار شد، فاطمه طاهریان کارشناس مسوول سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در مدارس، گزارش کاملی از حوادثی که منجر به آتش سوزی در سطح شش مدرسه کشور در سال های 1376 تا 1391 شده بود را ارائه کرد.
در ادامه نشست که سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین میزبان آن بود، پس از بحث و تبادل نظر، به منظور افزایش ایمنی در مدارس برای آموزگاران، دانش آموزان و همچنین فضا و تجهیزات، مقرر شد بازدید کارکنان مراکز بهداشتی ـ درمانی از وضعیت بخاری های مدارس استان انجام شود و نتایج آن به هر دو طرف اعلام شود.
همچنین مقرر شد جزوه آموزشی نحوه صحیح استفاده از کپسول آتش نشانی برای تمامی مدارس استان توسط سازمان آموزش و پرورش ارسال شود.
گفتنی است، طبق گفته جوانبخت، در تمامی مدارس استان؛ بخاری های کاربراتوری جایگزین نوع چکه ای شده است و پیگیری تغییر وسایل گرمایشی از نفتی به گازی در 73 مدرسه استان - که گازکشی در آن مدارس انجام شده - در اولویت کار این سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان