۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین بالغ بر ۲۰۰ رأس گوسفند نذری به آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) اهدا شده است
کد خبر: ۱۵۴۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی:

بالغ بر ۲۰۰ رأس گوسفند نذری به آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) اهدا شده است

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از اهدای بالغ بر ۲۰۰ رأس گوسفند نذری به این آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد خبر داد.

بالغ بر ۲۰۰ رأس گوسفند نذری به آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) اهدا شده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ع) در ماه محرم اجرا شد، اظهار کرد: امسال سوگواری برای سرور و سالار شهیدان از 13 آبان ماه آغاز شده و تا 24 آبان ادامه یافت.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی دراین آستان مقدس افزود: این مراسم شخصیت‌های مذهبی و مادحین و ذاکرین برگزار شد.
وی در ادامه به اجرای برنامه ویژه بانوان در صبح های ده اول ماه محرم اشاره کرد حجت الاسلام نوروزی در ادامه به تشریح برنامه‌های امامزاده سلطان سید محمد در شب تاسوعای حسینی به عنوان محل تجمع و میزبان هیات های و دسته جات عزاداری اشاره کرد و گفت : طبق آئین سنتی مردم قزوین از دیرباز هیات ها و دسته های عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) از تمامی نقاط شهرستان و حتی استان قزوین جهت عرض تسلیت به ساحت مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ص) به سمت این آستان حرکت می کنند.
وی نذور دامی سال گذشته این آستان را بالغ بر 150 راس گوسفند اعلام کرد و گفت : در ایام سپری شده از ماه محرم بالغ بر 200 رأس گوسفند آستان مقدس امامزاده سلطان سیدمحمد(ص) اهدا شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان