۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین مطالعه در معارف دینی و اسلامی بر قشر دانشجو، لازم است
کد خبر: ۱۵۳۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سید صادقی:

مطالعه در معارف دینی و اسلامی بر قشر دانشجو، لازم است

مدیرفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: بر قشر دانشجو به عنوان مرجع اقشار دیگر، لازم است علاوه بر تخصص در رشته تحصیلی خود در دانشگاه، در زمینه ی معارف دینی و اسلامی اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد.

مطالعه در معارف دینی و اسلامی بر قشر دانشجو، لازم است
به گزارش صبح قزوین به نقل از کیوسنا، سیدصادقی از برگزاری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به همت کانون منتظران جوان خبر داد.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیان هدف برگزاری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری گفت: قشر دانشجو به عنوان قشر فرهیخته ی جامعه که مرجع اقشار دیگر نیز می باشد، لازم است علاوه بر تخصص در رشته تحصیلی خود در دانشگاه، در زمینه ی معارف دینی و اسلامی اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد.
وی این دوره را در یه سطح آسان به مشکل عنوان کرد و افزود: دانشجویان به گذراندن این دوره ها و تخصص در دین، می توانند منشاء اثرگذاری مفید در جامعه، خانواده و محیط کاری خود باشند.
سیدصادقی بر سفارش مقام معظم رهبری در مطالعه آثار شهید مطهری تاکید کرد و ابراز داشت: مطالعه بر فعالان فرهنگی ضروری است و کتب شهید مطهری از سوی امام(ره) و مقام معظم رهبری بی نظیر عنوان شده و مطالعه آن مورد سفارش قرار گرفته است.
این مسوول اظهار داشت: سیر مطالعاتی دانشگاه علوم پزشکی از آسان به مشکل است که در این روند اندیشه جویان پس از مطالعه، گروه بندی شده و به مباحثه می پردازند.
وی ادامه داد: در کلاس های رفع اشکال با حضور استاد مربوطه، سوالات مباحثه پاسخ داده می شود.
سیدصادقی سقف حضور اندیشه جویان در هر یک از گروه ها را حداقل ۱۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: طرح سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین از میان فعالان فرهنگی و نخبگان برگزیده می شوند که به صورت چهره به چهره شناسایی و ثبت نام شده اند.
وی یادآور شد: دانش آموختگان این طرح در حلقه های هفتگی شجره ی طیبین صالحین به عنوان سرگروه فعالیت می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان