۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین کودکان بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس قزوین، حال و هوای معنوی یافتند
کد خبر: ۱۵۰۹۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی؛

کودکان بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس قزوین، حال و هوای معنوی یافتند

همایش شیرخوارگان حسینی، برای کودکان بیمار بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس قزوین برگزار شد.

کودکان بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس قزوین، حال و هوای معنوی یافتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، همایش شیرخوارگان حسینی که هر ساله در نخستین جمعه ماه محرم به یاد شهادت مظلومانه حضرت علی اصغر(ع) ، یکی از 72 تن شهید والامقام واقعه عظیم و تاریخی عاشورا در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، برای کودکان بیمار بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس قزوین نیز برگزار شد تا آنان نیز مانند سایر اقشار مردم از حال و هوای معنوی این ماه بهره مند شوند.
این برنامه توسط عوامل اجرایی عتبات عالیات و مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) استان قزوین همراه با اهدای پیراهن و سربند و گل های تبرک شده به ضریح مقدس دو طفلان مسلم در بین کودکان بستری، برگزار شد.
در این آیین معنوی و در میان کودکانی که با شوق سربند ها را بسته بودند و آرزوها در سر داشتند، وقتی یکی از عوامل اجرایی عتبات عالیات از دختربچه ای که به بیماری سرطان خون مبتلا می باشد، پرسید: از حضرت علی اصغر (ع) چه می خواهی و چه آرزویی داری، گفت: آرزویم این است که آن بیمارانی که از من هم بیشتر درد می کشند شفا پیدا کنند و بعد من.
گفتنی است، کارکنان مرکز آموزشی ـ درمانی کودکان قدس، سایر بیماران بستری در مرکز فوق و همراهان آنان نیز با حضور در برنامه فوق، همانند سایر نقاط کشور، ابراز وفاداری خود را به امام حسین(ع) و حضرت علی اصغر(ع) ابراز کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان