۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین مددجويان زندان مركزي قزوين در سی‌وششمين دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند
کد خبر: ۱۴۵۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديركل زندانهاي قزوين:

مددجويان زندان مركزي قزوين در سی‌وششمين دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند

فراست طلب: براي اولين بار مددجويان زندان مركزي در سی‌وششمين دوره مسابقات سراسری حفظ،قرائت،ترتيل ومفاهيم قرآن کریم استان شركت نمودند.

مددجويان زندان مركزي قزوين در سی‌وششمين  دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين، حميدرضافراست طلب بااعلام اين خبر گفت: با عنایت خداوند متعال وهمكاري اداره كل اوقاف وامور خيريه استان مددجويان قرآني در اين مسابقات شركت داشتند.
وي برگزاري مسابقات قرآني را از نشانه‌های توجه به قرآن دانست واظهارداشت: زنده نگه داشتن مبانی و مفاهيم قرآني سدی محكم در مقابل هرگونه انحراف وكجروي در زندگي فردي واجتماعي است.
فراست طلب باتأكيدبر اينكه ورود به ساحت قرآن كريم ،فضای امید، اعتماد و اطمینان را در دل احيا می‌کند گفت: قرآن ، یکی از مهم‌ترین ابزاری است که از نگرانی‌ها وپريشاني هاي انسان کاسته و شادابی‌ ، طراوت روحی واميدبه زندگي بهتر را در وي پديدار مي نمايد.
مديركل زندانهاي استان قزوين تنها راه علاج دردهای روحی و معنوی را مراجعه به قرآن کریم دانست وتأكيدكرد:باید بیش از پیش به این کتاب آسمانی و معارف والای آن توجه كرد.
وي از ضمن تقدير از برگزاركنندگان اين مسابقات افزود:سازمان اوقاف بعنوان متولی برگزاری این مسابقات زحمات زيادي بردوش مي كشد واميدوار هستيم این زحمات در آینده نزديك در بين مددجويان به نتیجه برسد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان