۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین جلسه مشترک مدیران کل اوقاف استان های البرز، قزوین و همدان برگزار شد
کد خبر: ۱۴۵۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جلسه مشترک مدیران کل اوقاف استان های البرز، قزوین و همدان برگزار شد

در راستای سیاست تعامل گذر مدیر کل اوقاف قزوین جسله مشترک بین مدیران کل اوقاف استان های البرز، قزوین و همدان در استان قزوین تشکیل شد.

جلسه مشترک مدیران کل اوقاف استان های البرز، قزوین و همدان برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل ادارات کل اوقاف و امورخیریه استان های همدان و البرز با حضور در دفتر حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امرخیریه استان قزوین با وی دیدار نمودند.
حجت الاسلام صالحی در این دیدار ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) گفت : با توجه به موقعیت جعرافیایی استان های همدان والبرز جهت استفاده از شرایط و ظرفیت های بالقوه این هر سه استان جهت احیاء موقوفات و ترویج سنت حسنه وقف و معرفی امامزادگان این استان ها فراهم گردیده و اکنون با یک همت همگانی باید جهت تسریع این امور گام برداریم.
حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم طی این دیدار اظهار داشت : آماده هرگونه همکاری و تعامل دوسویه با تمامی مدیران و مسئولین استانهای البرز و همدان ، جهت احیاء موقوفات و ترویج سنت حسنه وقف و همچنین معرفی امامزادگان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری هستیم .
همچنین در این جلسه در خصوص موقوفات مورد اختلاف بین سه استان بعداز بررسی و تبادل نظر تصمیمات مقتضی اخذ شدو تعدادی از موقوفات مهم و بزرگ مورد مورد اختلاف بررسی و در مورد آن تصمیم گیری بعمل آمد.
قابل ذکر است که این جلسات مشترک به جهت رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد یافت.
شایان ذکر است که حجت الاسلام محمد صالحی طی حکمی از سوی حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به عنوان مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان های همدان و البرز منصوب شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان