۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین انتصاب عنصر سیاست زده برمسند فرهنگ در راستای تهدید قبلی استاندارصورت گرفته است
کد خبر: ۱۳۲۳۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جامعه رسانه های انقلابی ( خبرگزاریها و نشریات ) استان قزوین بیانیه ای صادر کردند :

انتصاب عنصر سیاست زده برمسند فرهنگ در راستای تهدید قبلی استاندارصورت گرفته است

یکی از آفات جوامع سیاست زده این است که اهداف سیاسیی نا صواب برخی زیاده خواهان ، مستبدان و قلدران تمامیت خواه در پس پرده باقی می ماند و مهره های دست چندم،ساده لوحان سیاسی را مانند « مهره های سرباز» وارد بازیهای دنیا طلبانه خود می کنند. در این صحنه ها تمامی آسیب ها و لطمات متوجه فرصت های خدمت گذاری به مردم می شود

انتصاب عنصر سیاست زده برمسند فرهنگ در راستای تهدید  قبلی  استاندارصورت گرفته است
به گزارش صبح قزوین ؛ --بیانیه
جامعه رسانه های انقلابی ( خبرگزاری ها و نشریات ) استان قزوین بیانیه ای صادر کردند :
بسمه تعالی
من در ميان شما باشم و يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مى‏كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. « امام خميني (ره) »
گستره تهاجم فرهنگي جبهه استکبار، همه کشورهاي دنياست.اما در اين تهاجم مهمترين هدف نظام جمهوري اسلامي ايران است. در جنگ رواني و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته مي شود در دنيا ،دشمن به سراغ سنگرهاي معنوي مي آيد که آنها را منهدم کند. امروز اولويت اصلي کشور جنگ نرم با دشمن است.
بخشی از بيانات مقام معظم رهبري امام خامنه ای
یکی از آفات جوامع سیاست زده این است که اهداف سیاسیی نا صواب برخی زیاده خواهان ، مستبدان و قلدران تمامیت خواه در پس پرده باقی می ماند و مهره های دست چندم،ساده لوحان سیاسی را مانند « مهره های سرباز» وارد بازیهای دنیا طلبانه خود می کنند. در این صحنه ها تمامی آسیب ها و لطمات متوجه فرصت های خدمت گذاری به مردم می شود ، افراد فرصت طلب و غیر مسئول وگردانندگان محفلی ( فتنه 88،کودتای رنگین ) با ساده انگارانه گرفتن نصایح بزرگان استان ، شخصیت ها و علما دینی و ائمه محترم جمعه و جماعات، مسئولان استانی رامانند صید در دام های اختاپوسی خودگرفتار خواهندکرد،ایجاد بحران های ساختگی ،تشویش افکار عمومی ونا آرامی های سیاسی بخشی ازاین اقدامات غرض ورزانه ، لجوجانه برخی (کودکان سیاسی ) استان است .
برخي تغييرات در سطوح مديريتي استان به ويژه انتصاب استاندار جديد در شرايطي كه كشور در آستانه پنجمين دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي قرار دارد، گمانه زني هاي متعددي را نسبت به برخي اقدامات احتمالي دولت و جريان وابسته به آن در آستانه اين واقعه مهم رادر پي داشته است.
انتصاب یک عنصرسیاست زده و وابسته به کانون های فتنه که ارتباطات سیاسی خود را بامهره های اصلاح طلب برمبنا ی مرید و مرادی تنظیم نموده ،چقدر با شعار اعتدال و تدبیر همخواهی دارد !نمی دانیم . ( قضاوت با مردم ) .
مقاومت وپافشاری مسئولان اجرایی دراین انتصاب سبب اعلام موضع علنی و اعتراض نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب حضرت آیت اله عابدینی و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی وامامان جمعه و جماعات و همه دوستداران نظام قرار گرفته است . سبب خواهد شد ایشان فقط مدیر کل ارشاداستانداری باقی بماند . نه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان
هرچند استاندار تازه سکنا گرفته استان پیش تر گفته بودند ( انتصاب های خواهم داشت که سرو صدای خیلی ها را بلند خواهد کرد)این مطلب یک پیش خبر نبود بلکه یک تهدیدوبه قول عناصر« فتنه» حرکت شجاعانه سیاسی بود که پیام خوبی را برای اردوگاه فتنه داشت و ازآن بیشترین بهره برداری را نمودند،
ما اصحاب رسانه های انقلابی استان قزوین ؛ استانی فرهنگ خیز ، بفرموده « حضرت امام خامنه ای مدظله «آنقدر چهره علمی و مفاخر دینی دارد که اگر شمارش شود ساعت ها طول خواهد کشید» ،« قریب مضمون ») هرگز ازاین انتصاب خوشحال نشده و این انتصاب را توهین به ملت با فرهنگ قزوین میدانیم . زیرا در بین اصحاب رسانه وخبرنگاران به تعداد انگشتان دست ایشان را نمی شناسند .
در پایان با تاسی و عمل به فرمایش گران سنگ حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ، مرز خود را با فتنه و فتنه گران روشن وعبور از آن را خط قرمز میدانیم و آمادگی روشنگرانه خود را اعلام میداریم تا زوایای پنهان وابستگی های سیاسی این انتصاب و ارتباط آن با محفل های چند نفره ( فتنه ) روشن نشده از پای ننشینیم .صد البته که معیارما رعایت قانون و باانگیزه « مقاومت روشنگرانه » توام باآرامش خواهد بود .
( والسلام علی من اتبع الهدی )
جامعه رسانه های انقلابی و اسلامی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان