۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین مدیرکل اوقاف به همراه دادستان و عضو شورای شهر قزوین از امامزادگان و موقوفات بخش طارم بازدید کردند
کد خبر: ۱۳۱۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی:

مدیرکل اوقاف به همراه دادستان و عضو شورای شهر قزوین از امامزادگان و موقوفات بخش طارم بازدید کردند

به منظور مشاهده مستقیم از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و فعالیت های فرهنگی،مدیرکل اوقاف به همراه دادستان و عضو شورای شهر قزوین از امامزادگان و موقوفات بخش طارم بازدید نمود.

مدیرکل اوقاف به همراه دادستان و عضو شورای شهر قزوین از امامزادگان و موقوفات بخش طارم بازدید کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همراه حجت اسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان دادگاه عمومی وانقلاب و علی صادقی نیارکی عضو شورای اسلامی شهر قزوین از امامزادگان و بقاع متبرکه منطقه طارم بازدید نمود.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزی در تشریح اهداف برنامه مدون بازدید از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان ها و بخش های استان اظهار داشت : یکی از اهداف این بازدیدها عرض خداقوت و تشکر از تلاش های مدیران و امناء محترم بقاع متبرکه بوده و دیگری مشاهده روند پیشرفت فعالیت های عمرانی و فرهنگی انجام گرفته در سطح امامزادگان از نزدیک و لمس نمودن مشکلات و موانع مردم و امناء محترم در راستای عمران و آبادنی و فعالیت های فرهنگی در سطح امامزادگان می باشد.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه اظهار داشت : علاوه بر اهداف فوق یکی از اهداف این بازدیدها مشاهده امامزادگان این می باشد که با اشرافیت کامل آماری و اطلاعاتی و با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود منطقه در مورد فعالیت های آتی عمرانی و فرهنگی برنامه ریزی می نمائیم.
شایان ذکر است مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همراه حجت اسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان دادگاه عمومی وانقلاب و علی صادقی نیارکی عضو شورای اسلامی شهر قزوین از امامزادگان :علائالدین و جلال الدین (ع) روستای سنگان و نوح طاهر(ع) نیارک و موقوفات منطقه طارم بازدید نمود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان