۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در دستورکار جدی حوزه علمیه قزوین
کد خبر: ۱۳۰۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین مطرح کرد

حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در دستورکار جدی حوزه علمیه قزوین

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در دستورکار جدی حوزه علمیه قزوین قرار گرفته است.

حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در دستورکار جدی حوزه علمیه قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان از شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه استان خبر داد.
ابراهیمی ادامه داد: در راستای حفظ و حراست از سرمایه انسانی و بهره گیری از ظرفیت نخبگانی حوزه‌های علمیه در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های حوزه در زمینه تولید و توسعه علوم دینی و گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی این معاونت اقدام به شناسایی وسازماندهی وحمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه نموده است.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: برای این امر مهم مرکزی در حوزه علمیه قم تشکیل گردیده و نخبگان و استعدادهای برتر استان‌ها پس از شنا سایی برای انجام مصاحبه و احراز شرایط به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر معرفی شده و بعد از طی مراحل علمی به شبکه نخبگان کشور می‌پیوندند.
وی در تشریح این برنامه از زمینه‌های شناسایی استعدادهای برتر را متنوع و گسترده ارزیابی نمود و عرصه های آموزشی –پژوهشی –تبلیغی –اخلاقی وتربیتی ومدیریتی را از جمله این زمینه‌ها عنوان نمود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان