۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین اولین مجمع عمومی کانون بازنشستگان دادگستری استان قزوین تشکیل شد
کد خبر: ۱۲۸۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انتخاب هیئت مدیره کانون بازنشستگان دادگستری؛

اولین مجمع عمومی کانون بازنشستگان دادگستری استان قزوین تشکیل شد

انصاری: کانون بازنشستگان دادگستری استان بعنوان تشکل صنفی مستقل جهت انجام امور رفاهی و ارتقاء منزلت اجتماعی این قشر محترم تشکیل شده است.

اولین مجمع عمومی کانون بازنشستگان دادگستری استان قزوین تشکیل شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ، جمال انصاری در خصوص تاسیس این کانون گفت: کانون بازنشستگان دادگستری استان بعنوان تشکل صنفی مستقل جهت انجام امور رفاهی و ارتقاء منزلت اجتماعی این قشر محترم تشکیل شده است.
وی افزود: ضمن درخواست صدور مجور ا استانداری استان مبنی بر ایجاد این کانون و صدور مجوز کمیسیون ماده 10 قانون احزاب کانون بازنشستگان تشکیل شد.
انصاری تصریح نمود: این تاسیس جدید را در تشکیلات قضایی تبریک می گوئیم و از همکاری و کمک خود جهت فعالیت هرچه بیشتر این کانون دریغ نخواهیم نمود.
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تاسیس کانون بازنشستگان سبب افزایش روابط میان این قشر گرامی با دادگستری استان شده و این امکان را به ما می دهد تا از اندوخته های تجربی و توانمندی این عزیزان بهره مند شویم.
وی بیان داشت: در تشکیل کانون بازنشستگان مقاصد مختلفی را در تاسیس این تشکل دنبال می نمائیم و چنانچه حتی بخشی از این اهداف اداری، رفاهی، سازمانی و .
.
.
هم محقق شود، موفق خواهیم بود.
وی افزود: انتخاب هیئت مدیره کانون بازنشستگان دادگستری نقطه قوتی برای دادگستری است چرا که قریب به 110 بازنشسته قضایی و اداری داریم که رسیدگی به امور رفاهی و اداری انها ضروریست.
گفتنی است آقایان اللهیار افشار قهرمانی، احمد طباطبائی پور، علی اکبر آتشکار، عزیزاله کاظمی و نوروزعلی حسن پور بعنوان اعضاء هیئت مدیره و علی وحدانی و محرمعلی برجی خانی بعنوان بازرسین این کانون از سوی حاضرین انتخاب شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان