۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین دانش‌آموزان استان قزوين در هفته گردشگري آموزش می بینند
کد خبر: ۱۲۷۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین:

دانش‌آموزان استان قزوين در هفته گردشگري آموزش می بینند

حمیدرضا قاسمی: به منظور آشنايي دانش آموزان با ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين اساتيد و كارشناسان اين حوزه در مدارس به معرفي اين مهم پرداختند.

دانش‌آموزان استان قزوين در هفته گردشگري آموزش می بینند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين، حميد رضا قاسمي مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان سفيران فرهنگي هستند كه با آموزش صحيح مي‌توانند در آينده سفيران گردشگري و حافظان ميراث فرهنگي بوده و با انتقال پيام به نسل‌هاي آتي از اين مواريث پاسداري كنند.
قاسمي با اشاره به برنامه‌هاي هفته گردشگري گفت: هفته گردشگري برنامه‌هاي متنوعي در استان قزوين تدوين شده كه معرفي ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري به دانش آموزان يكي از اين برنامه‌ها مي‌باشد كه به دليل شناساندن و فرهنگ سازي حوزه هاي مختلف اين سازمان به قشر نوجوان و جوان داراي اهيمت ويژه‌اي است.
وي همچنين اظهار داشت: با همكاري خوب آموزش و پرورش استان، اساتيد و كارشناسان سه حوزه ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري در سطح استان قزوين به ميان دانش آموزان رفته و با سخنراني و معرفي اين حوزه‌ها پاسخگوي سئوالات اين عزيزان بودند.
قاسمي تصريح كرد: در پايان اين مراسم كارشناسان با طرح مسابقه‌اي مرتبط با مباحث صورت گرفته به سه نفر از دانش‌‌‌‌‌آموزاني كه پاسخ صحيح بدهند جوايز نفيس اهدائ مي‌كنند.
كه اميدواريم با برقراي ارتباط با اين قشر از جامعه بتوانيم به معرفي،‌ شناخت و حفظ و نگهداري از مواريث گذشتگان كمك نموده و سفيران خوبي در حوزه گردشگر استان داشته باشيم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان