۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین حوزه های علمیه مهمترین پایگاه فرهنگی جامعه هستند
کد خبر: ۱۲۷۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حوزه های علمیه مهمترین پایگاه فرهنگی جامعه هستند

حسینی گفت: با توجه به نقش بسزایی که حوزه ها در جامعه ایفا می کنند و اینکه مهمترین پایگاه فرهنگی در جامعه هستند باید توجه ویژه ای به این بخش مهم داشت.

حوزه های علمیه مهمترین پایگاه فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با آیت الله باریک بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی اکثرا روحانی هستند  توجه ویژه ای به حوزه های علیمه در سراسر کشور شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نقش بسزایی که حوزه های علمیه در جامعه ایفا می کنند و اینکه به عنوان مهمترین پایگاه فرهنگی در جامعه محسوب می شوند  در بخش واگذاری بودجه به دستگاه ها در اولویت اول قرار گرفته اند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بسیار حوزه های علمیه در سطح جامعه به این بخش نسبت به سالهای گذشته  توجه ویژه ای باید بشود همانطور که تا کنون صورت گرفته است .

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به رشادت های آیت الله باریک بین در دوران پس از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حوزه علیمه قزوین به برکت آیت الله باریک بین رونق و پیشرفت ویژه ای داشته است و این حوزه علمیه  نقش ویژه ای در پروراندن علمای بزرگ داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان عنوان کرد: هدف اصلی این سفر بررسی شاخص های فرهنگی، تبادل نظر و بیان مشکلات دستگاه های اجرایی استان است تا از این طریق مشکلات مرتفع گردد و به دستگاه ها توجه ویژه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان