۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین هفته ناجا آئینه تمام نمای خدمات پلیس به مردم است
کد خبر: ۱۲۶۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین:

هفته ناجا آئینه تمام نمای خدمات پلیس به مردم است

سرهنگ کرمی با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا از سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه با تبیین اهمیت اجرای صحیح برنامه های هفته ناجا آن را آئینه تمام نمای خدمات پلیس به مردم توصیف کرد.

هفته ناجا آئینه تمام نمای خدمات پلیس به مردم است
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ مختار کرمی گفت: اجرای با کیفیت برنامه های هفته ناجا موجب نشاط و دلگرمی مردم به اقدامات پلیس شده و باعث تقویت ارتباط و مشارکت آنان با پلیس در اجرای برنامه ها خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین اطلاع رسانی برنامه های هفته ناجا از طریق رسانه ها را از جمله اقدامات موثر در ایجاد آگاهی مردم نسبت به فعالیت ها و خدمات پلیس دانست و تاکید کرد: انعکاس صحیح اقدامات پلیس در گرو هماهنگی و همراهی با اصحاب رسانه می باشد.
سرهنگ کرمی نشست با مدیران استانی، دانشگاهیان، هنرمندان و خبرنگاران در قبل و حین هفته ناجا را جزو ضروریات اقدامات این هفته برشمرد و افزود: همکاری و هماهنگی با مسئولان و نخبگان جامعه نقش انکار ناپذیری در ارتقا کیفیت برنامه های هفته ناجا دارد.
وی وجود برنامه های معنوی از قبیل برگزاری ادعیه و مناجات، سخنرانی های مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات را از اصلی ترین عناصر برنامه های هفته ناجا ارزیابی کرد و گفت: تقویت مبانی دینی و اعتقادی کارکنان زیربنای تمامی اقدامات ناجا در اجرای وظایف می باشد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تکریم کارکنان و خانواده آنان در تقویت روحیه خدمتی کارکنان موثر می باشد، هفته ناجا را فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات و زحمات پلیس و خانواده آنان دانست.
سرهنگ کرمی ارائه خدمات مضاعف به مردم به ویژه در موضوع راهنمایی و رانندگی را از دیگر اقدامات مناسب در هفته ناجا توصیف کرد و گفت: ارائه خدمات ویژه در هفته ناجا در افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات نیروی انتظامی نقش تعیین کننده ای داشته و همکاری آنان را با پلیس افزایش خواهد داد.
وی از مسئولان انتظامی استان خواست با برنامه ریزی دقیق موجبات برگزاری موفق هفته ناجا را فراهم نمایند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان