۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین ساخت مستند علما و فرهیختگان حوزه علمیه از اولویت‌های شبکه استانی است
کد خبر: ۱۲۶۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین:

ساخت مستند علما و فرهیختگان حوزه علمیه از اولویت‌های شبکه استانی است

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه استانی می‌تواند کارهای مختلفی در زمینه شناسایی بیشتر علما که بدرود حیات گفتند و دیگر بزرگان اثار فاخری را تولید نماید.

ساخت مستند علما و فرهیختگان حوزه علمیه از اولویت‌های شبکه استانی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، ابوالفضل معصومی فر، مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین به همراه معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان، مدیر تولید و مشاور مدیرکل صدا و سیما با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان با حجت الاسلام عباسی، مدیر حوزه علمیه استان دیدار کردند.
در این دیدار معصومی فر ضمن تبریک این انتصاب شایسته گفت: امیدواریم با مدیریت شما در حوزه علمیه این شهر مینودری شاهد رشد و توسعه بیشتر مدارس علمیه و تعامل بیشتر با شبکه استانی در زمینه‌های مختلف باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین حوزه علمیه قزوین را یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب اسلامی دانست و گفت: حوزه علمیه این استان توانسته علما و فرهیختگان حوزوی و علمی زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی نماید.
وی ادامه داد: حوزه علمیه قزوین علمای نام آوری در خود تربیت نموده که آوازه جهانی دارند و این می‌طلبد که بتوانیم آثار و تولیدات فاخر در کمال هنرمندانه در این شبکه تولید نماییم که می‌تواند برای نسل نوجوان و جوان ما که با شیوه وزندگی این بزرگان هنوز آشنایی ندارند تاثیرگذار باشد.
معصومی فر خاطرنشان کرد: شبکه استانی می‌تواند کارهای مختلفی در زمینه شناسایی بیشتر علما که به درود حیات گفتند که نمونه آن مرحوم آیت الله سامت، شیخ مجتبی قزوین، آیت الله زرآبادی و دیگر بزرگان که شبکه استانی این آمادگی را دارد که بتواند با تامین منابع این اثار فاخر را تولید نماید.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به ساخت مستند مرحوم آیت الله شالی اشاره و افزود: امیدواریم با حمایت نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بتوانیم فیلم مستند مرحوم شالی که از علمای مطرح و ارزشمند این استان است را در شبکه استانی تهیه وآن را پخش نماییم.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان ضمن قدردانی از حضور اساتید حوزه علمیه وهمچنین حجت الاسلام عباسی در برنامه‌های مختلف شبکه استانی قدردانی نمود.
وی به تعامل بیشتر حوزه علمیه با صدا و سیما گفت: خوشبختانه تعامل این دو نهاد در زمینه‌های مختلف بیشتر شده که امیدواریم با حضور شما و برگزاری هم اندیشی با کارشناسان رسانه و حوزه علمیه این روند را افزایش دهیم.
سپس حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان وهمکاران وی در این رسانه گفت: خوشبختانه شبکه استانی مرکز قزوین برنامه‌ها و اخبار حوزه علمیه را به خوبی انعکاس داده که جای تشکر است.
عباسی به انعکاس بیشتر صدا وسیما در رابطه با حوزه علمیه گفت: صدا و سیما یک رسانه تاثیر گذار و مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب شده که حتی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این باره بیانات ارزشمندی دارند.
مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به شناساندن بیشتر مدارس علمیه از طریق شبکه استانی مرکز قزوین خاطرنشان کرد: در این استان مدارس علمیه قدیمی داریم که هنوز برای مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان ناشناخته مانده که رسانه استانی می تواند با تولید هنرمندانه به بهتر شناخته شدن این مدارس کمک زیادی نماید.
در پایان این دیدار نیز حجت الاسلام افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین و حجت الاسلام نوروزی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان از همکاری خوب شبکه استانی با حوزه علمیه قدردانی نمودند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان