۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین ديدار با خانواده شهدا و تجليل از رزمندگان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۱۲۵۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علی فرهادی:

ديدار با خانواده شهدا و تجليل از رزمندگان در هفته دفاع مقدس

در هفته دفاع مقدس از رزمندگان و خانواده شهداي هشت سال دفاع مقدس كاركنان اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين تقدير به عمل آمد.

ديدار با خانواده شهدا و تجليل از رزمندگان در هفته دفاع مقدس
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي در اين رابطه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و اراده مردم خود و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) توانست رژیم بعث عراق را در شرایطی شکست دهد که شوروی و امریکا به عنوان ابرقدرت شرق و غرب از آن حمایت می کردند و اینگونه بود که با رشادت‌هاي رزمندگان اسلام و جانفشاني شهدا دفاع مقدس اين حماسه تاریخی شکل گرفت .
مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوين با تاكيد بر اينكه تثبیت پایه های نظام اسلامی از دستاوردهای دفاع مقدس است ، افزود: دفاع مقدس تنها دفاع از سرزمین، ملت و مذهب نبود بلکه دفاع از شرف انسانی و حقوق مستضعفین جهان بود و نامگذاري هفته‌اي با نام دفاع مقدس به ما يادآوري مي‌كند كه پاسدار خون شهدا و دستاوردهاي عظيم آن باشيم.
فرهادي تصريح كرد: به همين مناسبت ضمن فضاسازي اداري و نصب پوسترها و پلاكاردهاي هفته دفاع مقدس،، در يكي از روزهاي هفته مدير كل و كاركنان اين اداره كل در گلزار شهداي شهر قزوين حضور يافته و به شهداي هشت سال دفاع مقدس اداري احترام كردند.
وي در ادامه يادآور شد: همچنين در طول هفته همكاران اداره كل به منزل چند تن از خانواده معظم شهدا رفته و از آنان تجليل كردند و طي مراسمي در محل اداره كل از زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقدير به عمل آمد.
فرهادي در پايان گفت: از ديگر برنامه‌هاي اين هفته تشكيل جلسات حلقه‌هاي صالحين، برگزاري مراسم زيارت عاشورا و حضور در مراسم عبادي و سياسي نماز جمعه مي‌باشد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان