۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین نمایشگاه کار و توسعه ی فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود
کد خبر: ۱۲۳۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به منظور ایجاد شور و نشاط در نخبگان؛

نمایشگاه کار و توسعه ی فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود

به منظور ايجاد شور و نشاط در نخبگان در حال تحصيل در دانشگاهها و همچنين بهبود فرصتهاي شغلي دانشگاه علم و صنعت ايران نمايشگاهي تحت عنوان کار و توسعه فنآوري در تاريخ ۲۰ الي ۲۳ مهرماه برگزار مي‌کند.

نمایشگاه کار و توسعه ی فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین، به منظور ايجاد شور و نشاط در نخبگان در حال تحصيل در دانشگاهها و همچنين بهبود فرصتهاي شغلي دانشگاه علم و صنعت ايران نمايشگاهي تحت عنوان کار و توسعه فنآوري در تاريخ 20 الي 23 مهرماه برگزار مي‌کند.
دبير نمايشگاه در توضيح اين نمايشگاه گفت: دهه دوم قرن بيست و يکم، قرن تنازع بقاء شرکت هاي مطرح در دنياست و در اين جنگ فقط کساني خواهند ماند که بتوانند بهترين باشند.
براي بهترين بودن هم بايد بهترين منابع را در اختيار داشت.
وی ادامه داد: مهمترين منبع و کمياب ترين آن در اين زمان، همانا افراد خلاق، علاقه‌مند، با پشتکار مي‌باشد که داراي تخصص هاي لازم باشد.
دانشگاه ها محل پرورش اين افراد مي‌باشد و بهترين مکان براي يافتن اين افراد همانا در دانشگاه ها خواهد بود.
هم اکنون که کشور تحت تحريمهاي متعدد است و دشمن سعي مي‌کند که فضاي نااميدي را در بين جوانان کشور بگستراند، دانشگاه علم و صنعت ايران، به‌عنوان دانشگاهي پيشرو در تريبت، دانش و صنعت همواره در راستاي تقديم بهترين ها به جامعه در صف اول دانشگاه هاي کشور قرار داشته است، با برگزاري نمايشگاه کار و توسعه فنآوري، علاوه بر دنبال کردن اهداف مهمي همچون ارتباط دو طرفه کارفرما و منابع انساني متخصص، بدنبال ايجاد جو اميد، شور و نشاط در نخبگان در حال تحصيل اين دانشگاه و دانشگاه هاي هم تزار خود مي‌باشد.
در اين نمايشگاه شرکت هاي دانش پايه و سرآمد در کنار شرکت هاي در حال رشد به دنبال ارائه فرصت هاي شغلي خود هستند.
همچنين پروژه‌هاي کارشناسي، کارشناسي‌ارشد و دکترا و همچنين فرصت هاي تحقيقاتي و شغلي موجود در پروژه‌هاي صنعتي بزرگ اين دانشگاه که تحت حمايت شوراي عالي عتف و صنايع بزرگ انجام مي‌شود در اين نمايشگاه به دانشجويان و دانش‌آموختگان علاقه‌مند ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان