۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین کشف ۸۰ فقره سرقت با دستگیری ۹ سارق در قزوین
کد خبر: ۱۰۹۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرهنگ میرحیدری:

کشف ۸۰ فقره سرقت با دستگیری ۹ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۹ سارق و کشف ۸۰ فقره انواع سرقت در سه روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف ۸۰ فقره سرقت با دستگیری ۹ سارق در قزوین
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین ماموران پلیس آگاهی استان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: این ماموران با تحقیقات خود موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 19 مورد سرقت داخل خودرو و لوازم آن معترف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: همچنین با دستگیری یک سارق توسط ماموران کلانتری 11 قزوین 20 مورد سرقت قطعات خودرو در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ میرحیدری افزود: در اقدام دیگری ماموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری یک سارق داخل خودرو 5 مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.
وی دستگیری یک سارق و کشف 4 مورد سرقت از ساختمان های نیمه کاره را از دیگر اقدامات ماموران کلانتری 13 قزوین نام برد.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همچنین با تلاش ماموران پلیس آگاهی قزوین یک سارق اماکن خصوصی دستگیر و 6 مورد از این نوع سرقت کشف شد.
سرهنگ میرحیدری بیان داشت: در شهرستان البرز نیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با دستگیری یک سارق 4 فقره سرقت موتورسیکلت را در این شهرستان کشف کردند.
وی اضافه کرد: در اقدام دیگری با دستگیری یک سارق سابقه دار در این شهرستان 5 مورد از انباری های منازل کشف شد.
وی ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان نیز جمعه با دستگیری یک سارق سابقه دار موفق شدند 5 مورد سرقت از ساختمان های نیمه کاره را در این شهرستان کشف کنند.
این مقام مسئول دستگیری یک سارق سیم برق توسط ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا و کشف 12 مورد سرقت کابل سیم را در این شهرستان از دیگر اقدامات پلیس در 3 روز گذشته برشمرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان