۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین آمريكايي ها با حمله به سوريه منافع خود را به خطر مي اندازند
کد خبر: ۱۰۹۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين؛

آمريكايي ها با حمله به سوريه منافع خود را به خطر مي اندازند

آمريكايي ها بدانند در صورت حمله به سوريه با عكس العمل شديد مسلمانان مواجه خواهند شد.

آمريكايي ها با حمله به سوريه منافع خود را به خطر مي اندازند
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان با اشاره به قيام 17 شهريور سال 57 گفت: اين حادثه باعث رسوايي بيش از بيش رژيم شاهنشاهي شد كه در تاريخ ننگين شاه به عنوان جمعه سياه نام گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا به آغاز فعاليت چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره و از آنان خواست: اعضاي شورا اهتمام ويژه اي براي رفع مشكلات مردم داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي با اشاره به برگزاري اجلاس سالانه مجلس خبرگان رهبري در روزهاي اخير از اين مجلس به عنوان نهادي ارزشمند در جهت حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي ياد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه محمود آباد نمونه ادامه داد: اعضاي شورا بايد در جهت افزايش رضايت و تسهيل در امور مردم فعاليت كنند.
حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج با گراميداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: دختران با عمل به شئونات اسلامي مايه افتخار و عزت ايران اسلامي هستند.
حجت الاسلام و المسلمين درزي رامندي امام جمعه دانسفهان با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مدني و آيت الله طالقانيبه تبيين نقش آنان در پيروزي انقلاب اسلامي و اشاعه فرهنگ ديني پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه معلم كلايه خاطرنشان كرد: 17 شهريور سالروز كشتار مردم بي دفاع رژيم ستم شاهي است كه بايد ياد و خاطره شهداي آن روز را گراميداشت.
حجت الاسلام و المسلمين بيگدلو امام جمعه ارداق با تبريك ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در مورد فضائل اخلاقي و منزلت آن حضرت مطالبي را بيان كرد.
حجت الاسلام و المسلمين كريمي امام جمعه خرمدشت با اشاره به سالروز درگذشت مرحوم آيت الله طالقاني، اولين امام جمعه تهران افزود: آن مرحوم نقش به سزايي در هدايت و راهنمايي مردم براي مبارزه با رژيم پهلوي داشت و در اين راه متحمل سختي هاي زيادي شد.
حجت الاسلام و المسلمينن موسوي امام جمعه آبيك با محكوم كردن هر گونه تجاوز و حمله نظامي به كشور سوريه تصريح كرد: آمريكايي ها بدانند در صورت حمله به سوريه با عكس العمل شديد مسلمانان مواجه خواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمين طهماسبي امام جمعه الوند به دولت آمريكا هشدار داد: حمله به سوريه باعث به خطر افتادن منافع اين كشور در خاورميانه مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين با اشاره به 17 شهريور روز جهاني مبارزه با بي سوادي بر ضرورت هر چه بيشتر آموزش ياران براي رسيدن به ريشه كني بي سوادي تاكيد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي امام جمعه آبگرم در خصوص كشتار 17 شهريور ادامه داد: رژيم ستم شاهي با قتل عام مردم بي گناه لكه ننگي در ذهن و وجدان آگاه مردم ايران برجاي گذاشت.
انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان