۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین بزرگ ترین تالار پذیرایی بدون ستون استان افتتاح شد
کد خبر: ۱۰۴۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ششمین روز از هفته دولت؛

بزرگ ترین تالار پذیرایی بدون ستون استان افتتاح شد

مجموعه گردشگری و هتل ایرانیان در هفت سنگان قزوین با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

بزرگ ترین تالار پذیرایی بدون ستون استان افتتاح شد

به گزارش صبح قزوین، مهرداد دانشور مدیر عامل  مجموعه گردشکری ایرانیان  در گفت وگو با صبح قزوین گفت: مجموعه گردشگری و هتل ایرانیان به عنوان بزرگ ترین تالار پذیرایی بدون ستون استان در شهرك هفت سنگان  و با یک هکتار مساحت، دارای دو هزار و 500 مترمربع زیربنا و  اعتبار  45 میلیارد ریال می باشد.

103

دانشور خاطر نشان کرد: مجموعه گردشگری ایرانیان دارای یک هتل با 13 اتاق یک خوابه و دوخوابه، سوئیت اقامتی، آرایشگاه زنانه و مردانه، آتلیه عکاسی، یک سالن آمفی تئاتر به ظرفیت یکهزار و200 نفر و دو سالن مراسم به ظرفیت هر کدام 400 نفر، رستوران،  مجموعه استخر و حمام ترکی، کافی شاپ،  واحد مراقبت کودک و فناوری، سیستم های مجهز به مدرنترین سیستم های  صوتی و تصویری و فضای بام سبز می باشد.

 (9)

احمد عجم  استاندار قزوین در  این خصوص ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازي اين مجموعه فضايي خوب، مفرح و سالم براي تفریح مردم فراهم شود؛ راه‌اندازي اين گونه فضاها علاوه بر فراهم كردن زمينه شادي و نشاط مردم، مي‌تواند با حفظ چارچوب‌ها و اصول اخلاقی نگراني‌هاي مردم در اين زمینه ها را برطرف نماید.
عجم خاطر نشان کرد: اقامتگاه و هتل از زيرساخت هاي گردشگري است و فعاليت در حوزه هتل‌ داري و تالارهاي پذيرايي از حرفه‌هاي پردرآمد می باشد كه حفظ اصول و چارچوب‌هاي اخلاقي  بر حيثيت و اعتبار اجتماعي مديران اين مجموعه‌ها می افزاید.

انتهای پیام/3007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان