۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین سه پروژه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد
کد خبر: ۹۰۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

سه پروژه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

پروژه‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اعتبار ۲۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد
به گزارش صبح قزوین، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان سامانه کارت بلیط اتوبوس‌ها و بازسازی 15 اتوبوس به بهره‌برداری رسید و پایانه اتوبوسرانی در ابتدای بلوار آزادگان کلنگ‌زنی شد.
محمد حسن ایرانخواه اعتبار افتتاح سامانه کارت بلیط اتوبوس‌ها را 20 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: این سامانه در 242 دستگاه اتوبوس سطح شهر نصب شده است تا از این طریق در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران، برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهد.
ایرانخواه با تأکید بر این مطلب که افتتاح این سامانه باعث افزایش جابه‌جایی مسافران در هر ایستگاه خواهد شد، بیان کرد: با افزایش سرعت پیاده و سوار شدن مسافران، سالیانه تعداد مسافر بیشتری توسط این ناوگان در سطح شهر جا به جا خواهد شد که در کاهش ترافیک مؤثر خواهد بود.
وی همچنین با بیان این مطلب که افتتاح 15 اتوبوس بازسازی شده نزدیک به هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است، گفت: این اتوبوس ها به دلیل فرسودگی در دستور کار نوسازی قرار گرفتند که با استفاده از محصولات با کیفیت خریداری شده، کارایی بهتر و مطلوب تری خواهند داشت.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در کلنگ زنی پایانه اتوبوسرانی سرداران گفت: این پایانه نیز در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان احداث خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان