۰۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۷ سه‌شنبه

صبح قزوین ۲ کشته و ۳ مصدوم در یک سانحه دردناک
کد خبر: ۳۶۹۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۶ ساعت: ۲۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

در آزادراه قزوین-زنجان رخ داد:

۲ کشته و ۳ مصدوم در یک سانحه دردناک

رئيس پليس راه استان قزوین گفت: يک دستگاه تریلی کشنده به علت عدم توانايي راننده در کنترل اين خودرو از مسير خارج و در لاین مخالف آزاد راه با ۳ دستگاه خودرو برخورد که منجر به آتش‌سوزی خودروها شده و متاسفانه در این سانحه دو نفر جان باختند.

۲ کشته و ۳ مصدوم در یک سانحه دردناک
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به نقل از خبرگزاری پلیس قزوین؛ فرهاد ذاکري منش در تشریح جزییات این خبر اظهارداشت: ساعتی قبل خبر وقوع حادثه تصادف و آتش سوزی چند خودرو در آزاد راه‌ قزوين- زنجان حوالي مجتمع بافه از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي دريافت شد که بلافاصله ماموران پليس‌راه به همراه عوامل امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران، مشخص شد يک دستگاه تریلی کشنده از لاین جنوبی آزاد راه منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی‌های وسط آزادراه به لاین مخالف رفته و با یک دستگاه تریلی، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه پراید برخورد که منجر به آتش‌سوزی شدید این خودروها شده است.

رئيس پليس‌راه استان با اشاره به اينکه بلافاصله عوامل امدادي و ماموران پلیس‌راه وارد عمل شده و برای نجات سرنشینان این خودروها اقدام کردند خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سانحه راننده و سرنشين خودرو پراید در دم فوت و ۳ نفر از سرنشینان مینی‌بوس دچار سوختگی شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکري منش در پايان با بيان اينکه کارشناسان پليس راه علت اين حادثه را عدم توانايي راننده کشنده در کنترل وسيله نقليه بيان کرد‌ه‌اند، خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راه در محل حادثه حاضر و در حال بازگشايي مسیر و روان سازی ترافیک هستند.

انتهای خبر/۱۴۰۴
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان