۰۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ یکشنبه

صبح قزوین نمازجمعه تهران نماد وحدت در راه حق بود
کد خبر: ۳۶۹۵۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۴ ساعت: ۷:۲۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

نمازجمعه تهران نماد وحدت در راه حق بود

امام جمعه قزوین گفت: وحدت مردم هر روز عمیق‌تر و جدی‌تر می‌شود چراکه با برگزاری نماز جمعه باشکوه در تهران با امامت مقام معظم رهبری دریافتیم که هر شخصی که شرایطش را داشت، خود را به آنجا رساند که این نشان وحدت مکتبی و ایمانی مردم است.

نمازجمعه تهران نماد وحدت در راه حق بود
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در خصوص تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور اقشار مردم در سراسر کشور در مصلی تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پیام‌های مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه این بود که اشرار آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی و استکباری باید بساط خود را از منطقه جمع کنند.
 
وی افزود: امنیت منطقه را خود مردم مدیریت خواهند کرد و به امید حق؛ پیروزی خط حزب‌الله، خط نصرالله، سردار سلیمانی و مکتب ایمانی سید اهل مقاومت و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نزدیک خواهد بود.
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: وحدت مردم هر روز عمیق‌تر و جدی‌تر می‌شود چراکه با برگزاری نماز جمعه باشکوه در تهران با امامت مقام معظم رهبری دریافتیم که هر شخصی که شرایطش را داشت، خود را به آنجا رساند که این نشان وحدت مکتبی و ایمانی مردم است.
 
آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه وحدت ایمانی مسلمانان هر روز محکم‌تر و مستحکم‌تر می‌شود، گفت: وحدت، ملت‌های مسلمان را به هم پیوند می‌زند به طوری‌که بین ایران با لبنان، سوریه، یمن و سایر مسلمانان در سراسر جهان اسلامی هر روز فاصله کم‌تر شده و محبت و دوستی افزایش می‌یابد.
 
وی در پایان گفت: گسترش وحدت مسلمانان، دیگر جایی برای نوکران آمریکا در منطقه باقی نمی‌گذارد و پادشاهان وابسته به غرب نیز باید بساط خود را در سطح منطقه جمع کنند همان‌طور که صهیونیست‌ها مجبور هستند منطقه را ترک کنند.
 
 انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان