۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین بیانیه تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین
کد خبر: ۳۶۹۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته پر افتخار دفاع مقدس منتشر شد؛

بیانیه تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین

در بیانیه تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین آمده است؛ بی‌تردید، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از ارزش‌ها و مبارزه با استکبار صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی استکبار جهانی از طریق رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد.

بیانیه تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی تیپ۸۲ حضرت صاحب الامر استان قزوین، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، با تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

امروز نماد تمام عیار دفاع مقدس ما در غزه مشهود است و تکرار روزهای دفاع را برای ما تداعی می‌کند، آن روزهایی که تمام دشمنان علیه ایران عزیز و مردم مظلوم ما هم پیمان شدند ولیکن به مدد الهی و مقاومت مردم نتوانسنتد به هدف خود برسند و ناکام ماندند، امروز هم در جنگ‌نابرابر غزه می‌بینیم که دشمنِ متخاصمِ نامردِ کودک‌کش از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند اما به مدد الهی و وعده صادق حضرت حق و همچنین صلابت و اقتدار جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه پیروزی با ایشان است و شکست رژیم غاصب صهیونیستی حتمی و قطعی است.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی وصیت‌نامه شهدا و سیره امامین انقلاب در خصوص مقاومت در برابر ظالم و استکبار ستیزی است فلذا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه آمریکا جنایتکار را شیطان بزرگ دانسته و اقدامات آن شیطان بزرگ و فرزندان نامشروعش همچون رژیم جنایتکار صهیونیست را بشدت محکوم می‌نماییم.

دفاع مقدس احیاءکننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

ما رزمندگان اسلام در تیپ ۸۲ حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس در هفته مبارک وحدت بار دیگر با پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم تجدید پیمان نموده و اعلام میداریم در دفاع از تمامیت ارضی و اهداف انقلاب اسلامی از بذل جان دریغ نکرده و همواره برای پیکار و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی آماده ایم و به تاسی از آن پیامبر خوبیها أَشِدّاءُ عَلَي‌ الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم‌ باشیم.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان