۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین ترسیم بهترین الگو برای زن در مکتب اسلام
کد خبر: ۳۶۹۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین عنوان کرد:

ترسیم بهترین الگو برای زن در مکتب اسلام

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین با بیان اینکه با بررسی موضوع می توان دریافت که تعریف غرب بی‌بند و باری و بی عفتی است، افزود: در صورتی که در مکتب ما بهترین الگو را در قرآن برای بانوان ترسیم کرده است و بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف هستیم.

ترسیم بهترین الگو برای زن در مکتب اسلام
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ سید مهدی حسینی در رویداد رسانه‌ای بانوان «طنین» که در سالن حمپای دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و با حضور اهالی رسانه برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول مهربانی‌ها و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با میلاد رسول اکرم اتفاقات بزرگی در دنیا رخ داد و پایه‌های ظلم و جور ستمگران را در هم شکست.
 
وی با بیان اینکه هفته پیش‌رو، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس است تشریح کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی است که به برکت عزت و اقتدار کنونی در دنیا و جهان اسلام داریم و جوانان بی‌نام و نشان تبدیل به فرماندهان بزرگی شدند که در مقابل تمام تئوری پردازان نظامی که رژیم بعث را یاری می‌کردند افتخار آفریدند و در واقع این فتح الفتوح و دستاورد بزرگ دفاع مقدس بود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: جوانانی که به تأسی از اتفاقات کربلا و مکتب سیدالشهدا توانستند با وجود تمامی امکانات بعث متجاوز و یاری‌دهندگان دنیای جنود شیطان و نظام سلطه غالب شوند و حتی یک وجب و ذره‌ای از سرزمینمان را برای اولین بار در ۲۵۰ سال گذشته از دست ندهیم.
 
این مسئول ادامه داد: در زمانه‌ای به سر می‌بریم که مکتب غرب و امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا و عوامل آن در منطقه، تمام فتح الفتوح و دستاورد چیزی که غرب از آن بعنوان آزادی یاد می‌کند،خلاصه شده در بی اخلاقی و بی بند و باری است و هر آنچه که در فضای مجازی و رسانه‌ ای و پیام‌رسان‌های که در ید نظام سلطه است همه در جهت الگو سازی زن غربی و تحمیل آن کشورهای دیگر است. 
 
وی با بیان اینکه با بررسی موضوع می‌توان دریافت که تعریف غرب بی‌بند و باری و بی عفتی است، افزود: در صورتی که در مکتب ما بهترین الگو را در قرآن برای بانوان ترسیم کرده است و بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف علوم نوین، ورزشی، علمی، فرهنگی و همچنین در رقابت‌ها و رنکینگ‌های دنیا شاهد بودیم که دختران و بانوان ایرانی با حجاب و حفظ عفت اسلامی به قله‌های بزرگی دست یافتند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امروز با افتخار می‌گوییم که علی‌رغم سنگ اندازی‌های نظام سلطه این قشر در تمامی عرصه‌ها پیشرو بوده و باید زبان گویا و رسای تبلیغات و کارهای مختلف کشورمان برای جهانیان باشیم.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان