۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین درس بخوانید و کشور را از وابستگی‌ها نجات دهید
کد خبر: ۳۶۹۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۲۸ ساعت: ۲۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «فرهاد طاهرخانی»؛

درس بخوانید و کشور را از وابستگی‌ها نجات دهید

در آستانه بازگشایی مدارس و سالروز ولادت شهید «فرهاد طاهرخانی» در وصیت‌نامه این شهید بزرگوار می‌خوانیم: «پیام دانش‌آموزی من به دانش‌آموزان این است که سنگر مدرسه را حفظ کنید، درس بخوانید و کشور اسلامی را از وابستگی‌ها به خارج نجات دهید ...»

درس بخوانید و کشور را از وابستگی‌ها نجات دهید
شهید «فرهاد طاهرخانی»، سی و یکم شهریور سال ۱۳۵۱ در شهر تاکستان به دنیا آمد، پدرش محمد، کشاورزی می‌کرد و مادرش بتول نام داشت و دانش‌آموز اول متوسطه بود. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و پنجم فروردین سال ۱۳۶۶، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به دست و شکم، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
 
متن وصیت‌نامه شهید «فرهاد طاهرخانی»
 
دانش آموزان عزیز، همکلاسی‌های ارجمند! پیام من به شما، پیام دانش‌آموزی است که مدتی کنار شما درس خواند و آن این است که سنگر مدرسه را حفظ کنید، درس بخوانید و کشور اسلامی را از وابستگی‌ها به خارج نجات دهید.
 
سعی کنید فرهنگ اسلامی ملت ما را زنده نگه دارید و همچنین سعی کنید اگر می‌توانید در جبهه‌ها حضور پیدا کنید چراکه جبهه دانشگاه عشق و ایثار و فداکاری است.
 
دانش آموزان عزیز! پشتیبان ولایت‌فقیه باشید؛ چراکه هر کس ولایت‌فقیه را پیروی کند، از اسلام پیروی کرده است. با همدیگر مثل برادر رفتار کنید و مسایل اسلام را برای هم تشریح کنید و درباره این جهان فانی و جهان باقی تفکر کنید که کدام جهان باقی و کدامین فانی است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان