۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین مکتب ما، مکتب هجرت و مبارزه علیه کفار و ستمگران است
کد خبر: ۳۶۹۲۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۵ ساعت: ۲۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «سعید احمدی»؛

مکتب ما، مکتب هجرت و مبارزه علیه کفار و ستمگران است

همزمان با سالروز هجرت پیامبراکرم(ص) از مکه به مدینه در وصیت‌نامه شهید می‌خوانیم: «مکتب ما مکتب هجرت و مبارزه علیه کفار و ستمگران است؛ همانگونه که پیامبر اکرم(ص) هجرت کرد و از مکه به مدینه براى مبارزه رفتند ...»

مکتب ما، مکتب هجرت و مبارزه علیه کفار و ستمگران است
شهید «سعید احمدی»، هفتم خرداد سال ۱۳۴۹، در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش صفر، کارگر بود و مادرش کبرا نام داشت و دانش‌آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد و برادرش حسین نیز به شهادت رسیده است.
 
متن وصیت‌نامه شهید سعید احمدی:
 
مکتب ما مکتب هجرت و مبارزه علیه کفار و ستمگران است؛ همانگونه که پیامبر اکرم(ص) هجرت کرد و از مکه به مدینه براى مبارزه رفتند، ما هم باید هجرت کنیم و از خانه و زندگى، از پدر و مادر، از خواهر و برادر، کَنده شده و به ستیز با کفار بشتابیم؛ همانگونه که امام امت با کفار مبارزه کرد.
 
این مرد مجاهد از اول جوانى تا به سن پیرى مبارزه کرد. ما هم باید او را سرمشق خود قرار دهیم و همانند او مبارزه کنیم و من تنها سخنم این است که اى خمینى بت‌شکن! اى کاش هزار‌ها جان داشتیم و فدایت مى‌‏کردیم. من به راهى گام نهادم که اولش خدمت به اسلام و آخرش پیوستن به لقاءالله است.
 
چند سفارشى به شما امت قهرمان دارم که تقدیم مى‌‏کنم. البته من کمتر از آن هستم که سفارش کنم؛ ولى این سفارش را از نوکر کوچکتان و از من حقیر قبول کنید: ۱ـ هر شب جمعه سر قبر شهداى انقلاب بروید. ۲ـ در دعاهاى کمیل و توسل شرکت کنید. ۳ـ همیشه رزمندگان اسلام و امام را دعا کنید و ذکر خدا را فراموش نکنید. ۴ـ تا زمانی که حتى یک قطره خون در بدن دارید، پیرو اسلام و امام باشید.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان