۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین غول کش شمس‌آذر را تنها گذاشت
کد خبر: ۳۶۸۷۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۲۴ ساعت: ۷:۱۴ ↗ لینک کوتاه

خداحافظی دقیقی از تیم قزوینی؛

غول کش شمس‌آذر را تنها گذاشت

سعید دقیقی مربی تیم قزوینی شمس‌آذر با انتشار یک پیام احساسی در فضای مجازی از سرمربی‌گری این تیم خداحافظی کرد.

غول کش شمس‌آذر را تنها گذاشت
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ سعید دقیقی مربی تیم قزوینی شمس‌آذر با انتشار یک پیام احساسی در فضای مجازی از سرمربیگری این تیم خداحافظی کرد.
 
متن خداحافظی دقیقی به این شرح است: «خداحافظی اگر چه تلخ اما قابل تحمل است، وقتی در امتداد خاطراتی باشد که از مرورش لذت می‌بری و به وجودش افتخار می‌کنی.
 
خاطراتی از جنس کاشتن، در زمینی که هیچ‌کس انتظار رویش در آن را نداشت اما به معجزه تلاش، ظرف سه سال رویید و جوانه زد و میوه داد؛ سه سالی که در اوج ناامیدی شروع کردیم و با کوله باری از امید به پایان رساندیم.
 
حالا در لحظه جدایی از این همراهی سه ساله، به خود می‌بالم که شمس آذر را با توشه امید و اندوخته آشتی با هوادارانش به مردم قزوین می‌سپارم.
 
خداحافظ شمس‌آذر.»
 
دقیقی معروف به غول کش با تلاش و تجارب خود، کارهای بزرگی را در این تیم رقم زد؛ او در حالی که شمس‌آذر را تحویل گرفت که در آستانه سقوط به دسته دوم بود.
 
 پشتکار و همت وی در نیم سال اول لیگ برتر رتبه شمس‌آذر را تک رقمی کرد و با خلق اتفاقات شگفت‌انگیز توانست به رکوردهای عالی در سال دوم به رتبه تک رقمی رسید، هرچند شمس‌آذر با احتساب سه امتیاز منفی وارد لیگ شد اما با هدایت این مربی قزوینی توانست رتبه هشتم لیگ برتر را از آن خود کند.
 
خبرهای امروز حاکی از آن بود که سعید دقیقی با عقد قرارداد با نادر عزت اللهی عضو هیات مدیره تیم ملوان بندر انزلی این فصل را روی‌نیمکت این تیم به هدایت شاگردان قوی سپید انزلی می‌پردازد.
 
فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی با سرمربیگری مهدی تارتار و با کسب ۴۱ امتیاز و قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات، بهترین مقام خود را دردوران حضورش در لیگ برتر کند.
 
اما اینکه سرنوشت شمس آذر این تیم موفق نوظهور شهرستانی چه خواهد شد معلوم نیست و همچنان بلاتکلیف است.
 
از سویی شایعاتی در خصوص واگذاری تیم از سوی مالکان باشگاه شنیده می‌شود، خبری که در صورت صحت آن، شوق و اشتیاق و انگیزه که برای هواداران تیم شمس‌آذر در فصل گذشته ایجاد شده بود از بین خواهد رفت و حیات ورزشی استان آسیب خواهد دید.
 
شایعاتی که شاید در پی عواقب آن بازیکنان مطرح تیم با پیشنهادهای چند برابری و حتی نجومی سودای رفتن از تیم سردهند و تیم نوپای و موفق لیگ برتری را دچار خسران کند.
 
اما آنچه امروز و در این برهه حساس به این تیم و اقتصاد استان کمک خواهد حمایت شهرداری و مدیران ورزشی خواهد بود که تصمیمات درست و بجای خود را بگیرند و امیدواریم خیلی زود تکلیف این تیم مشخص شود و با حمایت‌های مدیران ورزشی و مالی استان شاهد موفقیت‌های روزافزون تیم یشمی پوشان قزوینی باشیم.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان