۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین شمس آذر قوی سپید انزلی را هم برد
کد خبر: ۳۶۸۱۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۲ ساعت: ۲۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

شمس آذر قوی سپید انزلی را هم برد

در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران شمس آذر توانست در یک بازی خانگی تیم ملوان بندر انزلی را مغلوب کند و با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

شمس آذر قوی سپید انزلی را هم برد
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ دو تیم شمس آذر و ملوان بندرانزلی در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۱۵ و به میزبانی قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف هم رفتند.
 
سوت آغاز بازی را علی بای زد و علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی (۷۱- عیسی مرادی)، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی در ترکیب شمس آذر بودند.
 
حبیب فرعباسی (۲۹- افشار صداقت)، حامد نورمحمدی (۴۵- محمدرضا بردبار)، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (۵۸- حسین صادقی)، یویا پورعلی، رضا جعفری (۴۰- کارت زرد) (۵۸- مهران احمدی)، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی (۸۲- ابوذر صفرزاده) هم برگزیدگان تارتار برای این دیدار بودند.
 
شمس آذری‌ها در حضور هواداران و در یک بازی خانگی بازی بهتری داشتند و محمد پاپی همان دقایق ابتدایی توانست تک گل بازی را بزند و یشمی پوشان قزوین ملوان را دست خالی راهی انزلی کند.
 
با این پیروزی شمس آذر ۳۸ امتیازی شد و به طور موقت به رده ششم جدول صعود کرد و ملوان هم ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.

تیم شمس آذر اول خرداد در هفته بیست و هشتم در آبادان میهمان فولاد صنعت نفت این شهر است.
 
 انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان