۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین اربعین کانون مقاومت عالم است
کد خبر: ۳۶۵۹۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۴ ساعت: ۲۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین:

اربعین کانون مقاومت عالم است

دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین گفت:اربعین یعنی همان دوکوهه و اردوگاهی که قرار است ما آماده شویم برای عملیات نابودی اسرائیل، اربعین کانون مقاومت عالم است.

اربعین کانون مقاومت عالم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری در مراسم تجلیل از فعالان اربعین استان قزوین که شامگاه چهارشنبه در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مسیر نجف تا کربلا را زمانی علما مخفیانه می‌رفتند و دستگیر می‌شدند اما امروز بزرگترین تجمع در اربعین است.

وی افزود: امروز بزرگترین کانون تجمع مسلمانان در زیارت اربعین و کربلا است.

امام جمعه موقت قزوین گفت: اربعین یعنی لیقوم الناس بالقسط یعنی مردم خودشان به حرکت درآیند؛ فرق امام (ره) هم با سایر رهبران این بود که مردم را به حرکت درآوردند.

دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین ادامه داد: بعضی می‌گویند این همه آدم در فلسطین کشته شده نتیجه‌اش چه شده؟ باید بگوییم که اکنون را با گذشته مقاسیه کنید چراکه امروز نهضت فلسطین عالم‌گیر شده و حتی به خیابان‌های لندن کشیده شده است، اینها ثمرات خون سیدالشهدا است.

وی افزود: امروز نگاه کنید که در دنیا چه خبر است امام (ره) پیروز شده یا شیاطین عالم؟

این مسئول تاکید کرد: آموز جنگ، جنگ دو کشور نیست بلکه جنگ حق و باطل است و همان خیمه‌گاه سیدالشهداست و خط مشخص است.

وی ادامه داد: اربعین یعنی همان دوکوهه و اردوگاهی که قرار است ما آماده شویم برای عملیات نابودی اسرائیل، اربعین کانون مقاومت عالم است.

خضری در پایان گفت: این خیمه‌های اربعین یعنی گردان‌های سیدالشهدا، یعنی خود را برای نبرد جهانی با استکبار آماده کنید چراکه امروز هیمنه پوچ آمریکا شکسته شده است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان