۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین اردوگاه رسانه انقلابی، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند
کد خبر: ۳۶۴۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۲ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

اردوگاه رسانه انقلابی، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: اگر رسانه‌های کشور موثر نبودند دشمن به سراغ این اردوگاه مطمئن نمی‌آمد؛ دشمن با تمام وجود آمده و باید با تمام وجود در آن حضور داشته باشیم.

اردوگاه رسانه انقلابی، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می‌کند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی آتانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که به همت سپاه استان قزوین در تالار لاله این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: اخبار قزوین را روزانه رصد و حضور شما فعالان رسانه را در پروژه‌های مختلف سپاه مشاهده کرده و رسم و بیان دغدغه‌مندانه برایمان در بین شما روشن بود.

وی افزود: بیان صادق را در جریان فتنه سال‌های گذشته بین رسانه‌های استان دیدیم و امروز آنها را باید بازخوانی کرده و روشن کنیم آیا موضع‌گیری صاحبان 120 میلیون هشتک برای فوت مهسا امینی درست بود یا خیر.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: وقت آن است برای مخاطبی که به دستگاه دشمن اعتماد کرده نیز آگاه‌سازی کنیم.

رسانه نقش اثرگذاری را در تبیین جریان‌های جامعه دارد

آتانی اذعان کرد: شما خبرنگاران برای انتقال خبر به ذهن مخاطبان در صدر هستید زیرا ذهن‌های سوال برانگیز وجود دارد و رسانه‌ها باید تمرکز و با شناخت نقشه دشمن در راستای رسالت خویش و بازتاب اخبار اقدام کنند.

وی با اذعان به اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثرگذاری را در جریان‌های جامعه به عهده دارند، اضافه کرد: دستاورد عظیم رسانه‌ها پی بردن به نقاط قوت خود و نقاط ضعف دشمن بوده که ذهن دشمن را به هم ریختیم، دشمنی که تمام وجودش را در چهل و پنج ساله گذشته به میدان آورد اما موفقیتی کسب نکرد.

آتانی تصریح کرد: نباید دشمن خود را کوچک بشماریم بلکه باید آن را به خوبی بشناسیم زیرا هر روز نقشه‌ها و قوانین جدیدی براساس نظرات خود بر سر دارند؛ هرچند از قانون اساسی امریکایی‌ها چیزی باقی نمانده اما دو اصل در بین آنها هنوز وجود دارد.

رسانه‌ها در افشاگری توطئه‌های دشمن اقدام کنند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: 200 سال به شعور مردم و دنیا بی‌احترامی کرده و می‌خواهند ارزش‌های مدنظر خود را با قدرت نظامی به دنیا بقبولانند و قدرت رسانه را به آن اضافه کردند.
 
وی مطرح کرد: اگر رسانه‌های کشور موثر نبودند دشمن به سراغ این اردوگاه مطمئن نمی‌آمد؛ دشمن با تمام وجود آمده و باید با تمام توان در این میدان حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: امروز اگر دشمن با حیله و نقشه نفت‌کِشی را در آب‌های آزاد از ما برباید نفسش را قطع می‌کنیم؛ انتظار داریم رسانه‌های متعلق به ملت بزرگ در شرایط کنونی بر اهداف دشمنان تمرکز و نقشه‌های شوم آنها را افشاء کنند.

آتانی در پایان گفت: مردم و انقلاب دارای صاحب بوده و صاحب آن، وجود با برکت امام عصر(عج) و دست عنایت آن بزرگوار است.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان