۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین برگزاری مراسم مناجات با خدا در مسجد امام حسن‌عسکری(ع) قزوین
کد خبر: ۳۵۶۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۵ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین عنوان کرد

برگزاری مراسم مناجات با خدا در مسجد امام حسن‌عسکری(ع) قزوین

حجت‌الله مددخانی گفت: در ماه مبارک رمضان، به مدت ۳۰ شب در مسجد امام حسن‌عسکری(ع) برنامه مناجات با خدا تحت عنوان "فرصت بندگی" همراه با قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت ادعیه‌های وارد شده برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم مناجات با خدا در مسجد امام حسن‌عسکری(ع) قزوین
حجت‌الله مددخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش و مناجات با خداست، هیئت رزمندگان اسلام با همکاری مسجد امام حسن‌عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر و هیئت عاشورا برنامه‌هایی را برای شب‌های این ماه مبارک تحت‌عنوان "فرصت بندگی" تدارک دیده است.

وی ادامه داد: در این مسجد 30 شب برنامه مناجات با خدا از ساعت 23،30 به مدت 2 ساعت همراه با قرائت قرآن، سخنرانی و قرائت ادعیه‌های وارد شده در ماه مبارک مانند دعای افتتاح، ابوحمزه ثمالی و مناجات خمس عشر امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین عنوان کرد: شب‌های جمعه هر هفته نیز علاوه بر برنامه‌های فوق، قرائت دعای کمیل و روایت‌گری توسط رزمندگان دفاع مقدس را خواهیم داشت.

مددخانی بیان کرد: در کنار این برنامه‌ها، مهد حسینی نیز برای کودکان و نونهالان برقرار است تا خانواده‌ها بتوانند به بهترین نحو از فضای معنوی هیئت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ت/1010

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان