۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین ثبت نام حوزه علمیه خواهران در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۵۵۸۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان:

ثبت نام حوزه علمیه خواهران در قزوین آغاز شد

حجت الاسلام رضا کاظم لو از آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران در قزوین خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند به مدارس علمیه فعال در سطح استان مراجعه کنند.

ثبت نام حوزه علمیه خواهران در قزوین آغاز شد
حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ از آغاز ثبت‌نام کلیه مقاطع تحصیلی حوزه خواهران خبر داد و اظهار کرد: پذیرش حوزه علمیه خواهران در استان قزوین شروع شده و افراد واجد شرایط می‌توانند به مدارس علمیه فعال در سطح استان مراجعه کنند.
 
وی ظرفیت پذیرش برای سال جاری را 200 نفر عنوان کرد و افزود: داشتن دیپلم با معدل 14 شرط اولیه جهت ثبت نام از علاقمندان جهت تحصیل در حوزه علمیه خواهران بوده و افراد دارای معدل بالای 18 از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: امکان پذیرش در رشته فقه در مدرسه علمیه شهرستان آبیک مهیا است و در قزوین نیز طی سال جاری محقق خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به فعالیت 5 مدرسه علمیه در مقطع کارشناسی خواهران در سطح استان قزوین بیان کرد: متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران می‌توانند به مدارس علمیه استان مراجعه کرده و برای ثبت نام اولیه یا پیش ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/7003
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان