۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع می‌شود
کد خبر: ۳۵۴۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع می‌شود

بهنام پیری گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین تشییع می شود.

پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع می‌شود
امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می‌شود و مناسبت‌های بزرگی همچون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، استان قزوین میزبان 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: همزمان با تشییع سه شهید گمنام، 2 شهید دوران دفاع مقدس، «باب‌الله داوودی» و «صفرعلی فیض بیگدلی» که به تازگی از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شده اند، بر دستان مردم شهید پرور استان قزوین تشییع و تدفین می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، دو شهید در لشکر 16 زرهی قزوین و یک شهید نیز در روستای «ولی آباد بوئین زهرا» به خاک سپرده خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: بنا به درخواست خانواده های شهدای تازه شناسایی شده، شهید «باب اله داوودی» در مزار شهدای شهر سگزآباد و شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» در شهر اقبالیه به خاک سپرده خواهند شد.

پیری ابراز کرد: هم اکنون 73 شهید گمنام در 33 نقطه استان دفن هستند که در آینده نزدیک با تشییع و تدفین این سه شهید گمنام تعداد شهدای گمنام به 76 نفر خواهد رسید.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور اقشار مردم استان قزوین، در تاریخ 16 و 17 دی ماه، شاهد مراسم باشکوهی در استقبال از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان