۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین نگاهی به تکنولوژی جالب بی ام و +عکس
کد خبر: ۳۵۴۰۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۹ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

نگاهی به تکنولوژی جالب بی ام و +عکس

این خودرو با استفاده از تکنولوژی ژنوفنسینگ و داده‌های جی‌پی‌اس می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی وارد منطقه eDrive شده است.

نگاهی به تکنولوژی جالب بی ام و +عکس
 

به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین،‌ BMW علاوه بر شهرهای کپنهاگ، ورونا و تولوز در حال راه‌اندازی مناطق eDrive منحصربه‌فرد خود در ۲۰ شهر دیگر اروپاست. به این ترتیب تکنولوژی پیشرفته BMW هم‌اکنون در ۱۳۸ شهر مهم اروپایی قابل‌دسترسی است.

در سال آینده نیز انتظار می‌رود سرویس یاد شده در حداقل ۳۰ شهر دیگر در سراسر دنیا عرضه شود. زمانی که محصولات پلاگین هیبریدی BMW وارد مناطق eDrive شوند سریعاً از حالت رانندگی تمام الکتریکی استفاده خواهند کرد. به این ترتیب خودروهای هیبریدی این برند در این مناطق دقیقاً همانند خودروهای تمام الکتریکی عمل خواهند کرد و به لطف راندمان بالای پیشرانه‌های الکتریکی در ترافیک حداقل هزینه سوخت را به مالک تحمیل خواهند نمود.

نگاهی به تکنولوژی جالب بی ام و +عکس

خودرو با استفاده از تکنولوژی ژنوفنسینگ و داده‌های جی‌پی‌اس می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی وارد منطقه eDrive شده است.بسیاری از محصولات پلاگین هیبریدی کنونی و آتی BMW به‌صورت استاندارد از توانایی eDrive خودکار بهره‌مند خواهند شد. رانندگان می‌توانند با راندن حداکثری خودرو در حالت تمام الکتریکی امتیازات بیشتری به دست آورده و این امتیازات را در مناطق eDrive دو برابر کنند. همین امتیازات را می‌توان برای شارژ خودرو بکار برد و اعتبار کسب کرد.

تا به اینجا داده‌های جمع آوری شده از رانندگانی که خودروی خود را در مناطق eDrive رانده‌اند جزئیات جالبی را نشان می‌دهد. بیش از ۷۵ درصد تمامی سفرها در مناطق eDrive در حالت الکتریکی انجام شده و از این میزان حدود ۴۰ درصد قبلاً با حالت الکتریکی وارد مناطق موردبحث شده‌اند. به همین منوال ۳۵ درصد رانندگان نیز با استفاده از عملکرد eDrive به حالت الکتریکی تغییر وضعیت داده‌اند. در سه‌ماهه گذشته محصولات پلاگین هیبریدی BMW ۳.۳ میلیون کیلومتر را در حالت الکتریکی و در این مناطق طی کرده‌اند.

نگاهی به تکنولوژی جالب بی ام و +عکس

این میزان پیمایش معادل بیش از ۸۰ بار سفر در اطراف خط استوا بوده است.مالکان خودروهای پلاگین هیبریدی این برند بیش از ۱۵۰ میلیون امتیاز را از زمان معرفی مناطق eDrive در تابستان ۲۰۲۰ به دست آورده‌اند. این میزان امتیاز معادل حدود ۲.۹ گیگاوات ساعت شارژ است که در اختیار مالکان قرار گرفته است.

انتهای پیام/1404

منبع: پدال

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان